کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شوش ساماندهی می‌شوند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شوش طبق طرح جدید فهما ساماندهی می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور مهدی غلامی رابط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان، اهواز و حسن موحدی نژاد رابط کانون‌های دزفول، قوانین جدید فهمای خوزستان جهت ساماندهی کانون‌های فرهنگی و هنری شوش اعلام شد.

مهدی غلامی گفت: با توجه به ضرورت تکمیل شبکه‌ی رابطان باید نسبت به معرفی کانون‌های رابط شهرستان حداکثر تا هفته‌ی آینده اقدام شود و کانون‌های رابط باید از نظر موقعیت جغرافیایی در یک محدوده‌ی مشخص و نزدیک به هم باشند و هر کانون رابط اصلی می‌تواند ۲۵ کانون رابط فرعی را تحت پوشش خود داشته باشد.

 او افزود: از طرفی کانون رابط معرفی شده باید حداقل دارای ۸ هزار امتیاز باشد و در صورت عدم داشتن کانون دارای این تعداد امتیاز، از بین کانون‌های فعال، کانون رابط معرفی می‌شود.

غلامی اظهار داشت: شهرستان‌هایی که بیش از دو کانون رابط دارند، یک کانون به عنوان رابط اصلی انتخاب می‌شود؛ همچنین کانون‌های رابط در قالب یک اقدام داوطلبانه با ستاد همکاری می‌کنند و قوانین کانون‌های رابط متعاقباً از طریق اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می‌شود و کانون‌هایی که تأیید نهایی می‌شوند باید فرم معرفی کانون‌های هم گروه خود را در بخش مدیریت کانون تکمیل کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.