فرماندارشهرستان کوهبنان:

امروز مهمترین مسئله در کشور بحث اشتغال است

سالاری گفت:باید مردم را تشویق کنیم تا دوباره روستا‌ها محور اشتغال و تولید شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، همایش دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های کوهبنان و بخش طغرالجرد در سالن استاد شهید مطهری اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان با حضور جمعی از مدیران ادارات و مسئولان بنیاد برکت برگزار شد.

در این نشست حسین سالاری فرماندار کوهبنان ضمن تسلیت دهه پایانی ماه صفر گفت: بحث عمران و آبادانی روستا‌ها در شرایط سخت اقتصادی در حال انجام می باشد و تاکنون کار‌های ارزنده‌ای انجام شده است.

فرماندار شهرستان کوهبنان بیان داشت: آسفالت معابر، جدول گذاری، بهسازی و زیبا سازی روستا‌ها، ساخت ۱۳ بند عظیم سنگی، سیمانی ، سد‌های خاکی و مطالعه دو سد جدید در کوهبنان و بخش طغرالجرد از جمله اقدامات هستند.

سالاری تصریح کرد: در مناطق روستایی شهرستان تقریبا مشکلات همه روستا‌ها مرتفع شده است، لوله گذاری مزارع در روستاها، لایه روبی قنوات، رفع نقاط کور در آنتن دهی تلفن همراه، افزایش ظرفیت سه برابری برق شهرستان، جایگزینی فیدر برق  و همچنین ایجاد خط جدید دیتا از جمله خدمات می باشند.

او افزود: در بحث اشتغال پیگیری برای راه اندازی معادن سرب و روی، افتتاح افق جدید در برخی معادن ذغال سنگ شهرستان، افتتاح چند معدن جدید، پیگیری  احداث کارخانه کک سازی، پیگیری راه اندازی واحد لیچینگ در شهرک صنعتی به همت شرکت آریا جنوب، پیگیری احداث واحد کنسانتره در بخش طغرالجرد و... هم از جمله اقدامات در بحث اشتغال هستند.

سالاری تاکید کرد: امروز مهمترین مسئله در کشور بحث اشتغال است که همگان باید در این راستا تلاش کنند در حالی که زیر ساخت‌ها در روستا‌های شهرستان فراهم شده است.

او افزود: همواره باید اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام‌معظم رهبری را مد نظر قرار دهیم تا باز هم شاهد شکست دشمنان باشیم.

سالاری تصریح کرد: در خصوص سوخت زمستانی طراحی بر اساس کارت بانکی می باشد در روستا‌هایی که گاز رسانی انجام نشده است مردم زودتر در راستای تامین سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

اوافزود: در آستانه فصل سرما ممکن است بارش‌های رگباری رخ دهد باید به هشدار‌های هواشناسی توجه بیشتری بکنیم تا خسارت کمتری در بحث دامداری و کشاورزی داشته باشیم.

در پایان این مراسم از دهیاران و اعضای شورا‌های روستا‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار