افتتاح نخستین خانه امید لرستان در بروجرد

نخستین خانه امید لرستان روز دوشنبه با حضور عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس، سرپرست فرمانداری بروجرد، رییس کانون بازنشستگی کشور استان و جمعی از مسوولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، عباس گودرزی،نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس روز دوشنبه در مراسم افتتاح خانه امیداظهار داشت: خانه امید بازنشستگان یکی از ظرفیت‌هایی پیش بینی شده برای ساماندهی خدمات رسانی به بازنشستگان است.

او  اضافه کرد: خانه امید، مکانی است برای خدمات رسانی متمرکز به بازنشستگان و از طرفی در دل این خانه امید، سالن اجتماعات، اتاق پزشک، کتابخانه و بخش‌های دیگر دیده شده است.

گودرزی گفت: این پروژه در ظرف یک سال کاری ساخته شد و با توجه به این که ماه‌ها برای تهیه نقشه و پیمانکار زمان صرف شد و به دلیل مشکلات مالی که در پروژه رخ داد، دو پیمانکار عوض شدند و در نهایت امروز این پروژه تکمیل و افتتاح شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اولین خانه امید استان لرستان در پارک وحدت بروجرد افتتاح شده که مورد استفاده بازنشستگان قرار می‌گیرد.

گودرزی اضافه کرد: در گذشته بازنشستگان مکانی ثابت نداشتند و در خدمات رسانی مشکلاتی وجود داشت، اما با افتتاح این خانه امید خدمات رسانی به این بزرگواران متمرکز می‌شود.

او بیان کرد: با هماهنگی و پیگیری‌های لازم این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

گودرزی با اشاره به پروزه‌های دیگر شهرستان بروجرد گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد از دیگر طرح‌های بروجرد بود که از مدت‌ها قبل این کار آغاز شده و با بهره برداری ازآن می‌توان به افراد تحت پوشش این سازمان خدماتی را ارائه داد.

او  بیان کرد: کارخانه شیر خشک از دیگر پروژه‌هایی بود که ۳۰ سال رها شده بود و تلاش‌هایی برای احیای مجدد این واحد صورت گرفت و زنجیره‌ای از محصولات لبنی هماهنگ شده که به یک مجموعه تولیدی تبدیل شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در آینده نزدیک حدود ۸۰۰ تن شیر در استان لرستان و شهرا‌های همجوار تولید می‌شود که در بروجرد می‌توان این شیر محصولاتی تولید کرد که علاوه بر رونق تولید، اشتغال را نیز به همراه دارد.

او افزود: فاز اول کارخانه شیر خشک با ظرفیت ۳۰۰ تن تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.