بهره مندی ۲۲ روستای شهرستان بیله سوار از پوشش ارتباطی تلفن همراه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت:۲۲ روستای شهرستان بیله سوار از پوشش ارتباطی تلفن همراه بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از بهبود پوشش ارتباطی در شهرستان بیله سوار خبر داد و گفت: با افتتاح سایت ارتباطی روستای، ولی ممیلو و ارتقای سایت ارتباطی روستای انجیرلو، ۲۲ روستای این شهرستان نیز از پوشش ارتباطی تلفن همراه بهره‌مند شدند.

او از بهره برداری و ارتقای دو سایت ارتباطی در روستا‌های شهرستان بیله سوار با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال خبر داد و افزود: برای احداث سایت ارتباطی روستای، ولی ممیلو مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده که منجر به تقویت پوشش در ۱۵ قشلاق و روستای همسایه شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به ارتقای سایت ارتباطی روستای انجیرلو با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال، ادامه داد: با ارتقای این سایت، هفت روستا و قشلاق همسایه نیز از پوشش تلفن همراه برخوردار شدند.

جهانگیرزاده، نماینده شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه ICT بر ارتقای سایت‌های نسل دوم به نسل سوم و چهارم تاکید کرد.

او به توسعه ارتباطات در روستا‌های محروم تاکید کرد و برقراری اینترنت پرسرعت در این مناطق را مصداق بارز عدالت ارتباطی و اجتماعی دانست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
نام روستای لنج آباد مشگین شهر و 7 روستای هم جوار آن به گوشتان خورده است؟؟ اصلا تحت پوشش تلفن همراه نیست!!!!