زخمی شدن بیش از ۵۰ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به جنوب رام الله

در پی حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاهی در جنوب فلسطین، بیش از ۵۰ فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جریدة الرایه، هلال احمر فلسطین امروز، یکشنبه از زخمی شدن ۵۳ فلسطینی در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاهی متعلق به آوارگان در جنوب رام الله در مرکز کرانه باختری رود اردن خبر داد.

به گزارش این پایگاه، هلال احمر فلسطین افزود که ۱۰ نفر در اثر تیراندازی و ۱۳ نفر در اثر شلیک گلوله‌های پلاستیکی زخمی شدند.
همچنین ساعاتی پیش از این، بیش از ۳۰ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی حامل نظامیان و نیرو‌های ویژه این رژیم بعد از بستن جاده‌های منتهی به ارودگاه آوارگان «الامعری» نزدیک البیره در رام‌الله، به فلسطینی‌های مقیم این اردوگاه یورش بردند.

منابع محلی در این خصوص گفتند: درگیری‌های خشونت باری در ارودگاه روی داده و نیرو‌های اسرائیلی به سمت جوانان تیراندازی کردند. در اثر این درگیری‌ها شماری از جوانان فلسطینی زخمی شدند که آن‌ها را به بیمارستان منتقل کردند.

همچنین در خبری دیگر، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یکی از نظامیان اسرائیلی طی عملیاتی در رام‌الله زخمی شد.
این در حالی است که در رویداد دیگری، یک جوان فلسطینی به همراه همسر و فرزندش در اثر سانحه رانندگی در نتیجه درگیری با نیرو‌های ارتش اسرائیل زخمی شدند.نظامیان اسرائیلی روز جمعه نیز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرده و با فلسطینی‌ها درگیر شدند.

عناصر رژیم صهیونیستی راهپیمایی‌های هفتگی فلسطینیان در محکومیت ادامه شهرک‌سازی و تظاهرات‌ها علیه توافق عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی در استان‌های الخلیل، رام‌الله، نابلس و قدس را سرکوب کردند.

در این درگیری‌ها شش فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شده و ده‌ها نفر دیگر بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

گفتنی است این رویداد‌ها در حالی در جریان است که روز پنج شنبه ۲۳ مرداد، آمریکا، امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای مشترک از دستیابی به توافقی خبر دادند که براساس آن دولت امارات متحده عربی از این پس روابط رسمی خود را با رژیم صهیونیستی آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار