ترامپ: در برابر کرونا مصون شدم!

رئیس جمهور آمریکا در ادعایی تازه گفت در برابر ویروس کرونا مصون شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حالیکه تنها یک هفته از ابتلای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا می‌گذرد، او در ادعایی جالب توجه مدعی شد دیگر کرونا ندارد.

دونالد ترامپ روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با رسانه محبوبش فاکس نیوز اعلام کرد من دیگر به کووید-۱۹ مبتلا نیستم. رئیس جمهور آمریکا در ادامه مدعی شد: به نظر می‌رسد که من ایمن هستم.

او گفت: من بالاترین تست ها و معیارها را پشت سر گذاشتم و در شرایط خوبی قرار دارم. به نظر می رسد که من مصون هستم، نمی دانم شاید یک مدت طولانی یا یک مدت کوتاه، ممکن است برای همیشه. هیچ کس واقعا نمی داند، اما من مصون هستم.

این در حالیست که متخصصان و پزشکان هنوز نمی‌توانند با قطعیت درباره مصونیت کسانیکه یک بار به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، نظر دهند و پیش از این اعلام کرده بودند که ابتلا به کرونا نمی‌تواند باعث ایجاد مصونیت نسبت به این بیماری شود.

رئیس جمهور آمریکا در دوم ماه میلادی جاری ساعاتی پس از اعلام ابتلا به ویروس کرونا، به مرکز نظامی درمانی والتر رید در مریلند منتقل شد و تا سه روز تحت مداوای تیم پزشکی ویژه قرار گرفت. ترامپ سه روز بعد در حالیکه هنوز بهبودی کامل نیافته بود، بیمارستان را به مقصد کاخ سفید ترک کرد. از همان ابتدای اعلام ابتلای رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا، اخبار ضد و نقیض بسیاری درباره وضعیت سلامتی او منتشر شد. رسانه‌های آمریکا پیش از این نیز پنهان‌کاری مقامات کاخ سفید در خصوص شدت بیماری ترامپ را مطرح کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
خدا تو را بکشه راحت بشیم
آخرین اخبار