آغاز اجرای مانور جهادی اصلاح شبکه برق در شهرستان مشگین شهر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از آغاز اجرای مانور جهادی تعمیرات و اصلاح شبکه برق در مسیر مشگین شهر – مرادلو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: برای اجرای مانور جهادی تعمیرات برق مسیر مشگین شهر - مرادلو بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او افزود: در این مانور یک دستگاه اتوبستر در راستای افزایش ولتاژ و رفع ضعف برق منطقه به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان خریداری و نصب شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: شرکت توزیع برق استان اردبیل در راستای تامین برق مستمر و پایدار، افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری شبکه، کاهش خاموشی ها، جلب رضایتمندی مشترکین و ارتقا آمادگی همکاران در مقابله با بحران این مانور جهادی را برگزار می‌کند.

قدیمی با بیان اینکه در این مانور ۳۸ اکیپ و ۲۰۲ نفر حاضر هستند، گفت: این مانور در مسیر پست ۶۳ کیلوولت مرادلو در حال انجام است تا افزایش و بهبود شبکه برق مشگین و رضایت مشترکین را شاهد باشیم.

او اقدامات اجرایی در این مانور را تعویض مقر‌های معیوب، اصلاح تیر‌های فرسوده و کجی آن‌ها و افزایش ظرفیت نیرورسانی با تعویض سطح مقطع سیم‌های ابتدا فیدر‌ها اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در ادامه بیان کرد: این برنامه اولین مانور جهادی تعمیرات در سطح استان است و در اواخر ماه آینده مانور دیگری در دو فیدر چهار شمالی و فیدر چهار جنوبی شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.