سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق: همه چیز تحت کنترل است

«یحیی رسول» در واکنش به هیاهوی اخیر درباره اوضاع امنیتی عراق اعلام کرد این اقدام برای تشویش اذهان عمومی بوده و اوضاع بغداد و تمامی استان‌ها تحت کنترل یگان‌های امنیتی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ناس، «یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، به هیاهوی اخیر درباره اوضاع امنیتی عراق واکنش نشان داد و این اقدام را تلاشی برای تشویش اذهان عمومی مردم عنوان کرد.

او تاکید کرد که اوضاع امنیتی در بغداد، پایتخت عراق و سایر استان ها عادی و تمام امور تحت سیطره یگان‌های امنیتی است.

یحیی رسول گفت: اوضاع امنیتی خوب و در کنترل نیروهای امنیتی است و هیاهوی رسانه‌ای اخیر با هدف ایجاد بحران و ترساندن شهروندان بوده است. یگان‌های امنیتی وظایف خود را انجام می‌دهند و اوضاع امنیتی در حالت عادی و طبیعی است. این یگان‌ها با گشت زنی، پیگرد افراد تحت نظر قانون، نصب کمین‌های متعدد و پیگرد خمپاره اندازان و تمامی فعالیت‌هایی که روزانه انجام می‌دهند، به وظایف خود عمل می‌کنند.

او افزود: انتشار سندی محرمانه از فعالیت‌های نظامی در رسانه‌ها موجب متشنج شدن اوضاع شد اما تدابیری از سوی فرماندهان نظامی و در فرماندهی عملیات بغداد برای پیگیری اینگونه افعال وجود دارد تا مانع لو رفتن این اسناد محرمانه شود.

سخنگوی نیروهای مسلح عراق تاکید کرد: دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق توضیحی درباره انتشار این سند بیان کرد و به صورت کامل و قاطعانه وجود هرگونه حالت هشدار در کشور را تکذیب کرد.

او شب گذشته نیز انتشار خبر هشدار و آماده باش کامل در بغداد را تکذیب و تاکید کرده بود که اوضاع امنیتی کشور در ثبات کامل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۱۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
جناب یحیی رسول عزیز دشمن فعلی شما ارتش سنتکام آمریکاست و فقط کافی است ارتش و نیروهای مردمی عراق با پشتوانه ی علمای دینی و مراجع عالیقدر اسلام در مواضع مشترک با وحدت و اتحاد و وحدت کلمه دست به دست هم دهید آنگاه خواهید دید که دشمن قلدر شما که تروریسم دولتی است هیچ غلطی نمیتواند بکند این امر 40سال است که بر ما مسلم شده و به آیات محکم کتاب الله چنگ بزنید و به ریسمان الهی متمسک شوید تا بتوانید حق خون خود را یعنی حکم قصاص خون شهیدان ابومهدی المهندس و سردارحاج قاسم سلیمانی و یاران همراه شان را از دولت تروریسم آمریکا بگیرید هنوز محورمقاومت منتظر حکم قصاص خون این شهیدان جاویدالاثر است وهنوز محورمقاومت داغ دار این عزیزان است....................
آخرین اخبار