مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:

تولید طلای سیاه و گاز در زادگاه نفت متوقف نشد

محمدی گفت: در نیمه نخست امسال شاهد تحقق برنامه‌های تولید نفت و گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بودیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با وجود وسعت بالا و پراکندگی جغرافیایی تاسیسات حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، برنامه تولید این شرکت با تلاش و پشتکار کارکنان آن، به طور کامل محقق شد.

او افزود: علیرغم شرایط سخت موجود با همت نیروی انسانی ضمن رعایت الزامات HSE، هیچگونه توقفی در امر تولید بوجود نیامده است.

محمدی همچنین به اقدامات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: این شرکت در زمینه مقابله با انتشار ویروس کرونا، مهار آتش سوزی مراتع و منابع طبیعی، بهسازی و مرمت جاده‌های مواصلاتی و اقدامات فرهنگی نیز دستاورد‌ها و اقدامات ارزشمندی داشته است.

قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با اشاره به تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه تولید نفت و گاز این شرکت در ۶ ماه نخست امسال گفت: تحقق همه تعهدات در مدت مذکور، نشانه تلاش بی‌وقفه، مجاهدت و همکاری صمیمانه تمام همکاران ما در شرایط دشوار کرونا و تحریم است.

او با اشاره به شرایط خاص جغرافیایی، گستردگی جغرافیایی و پراکندگی تأسیسات، تلاقی و نزدیکی خطوط لوله با رودخانه‌ها و دریاچه سدها، اظهار داشت: پایش مستمر و نظارت برای ایمن سازی خطوط لوله، چاه‌ها، تاسیسات و راه‌های ارتباطی در آستانه فصل بارش انجام خواهد شد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت‌های پنجگانه بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که براساس برنامه تولیدی تکلیفی ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران، راهبری و مدیریت میادین و تاسیسات نفت و گاز واقع در شمال استان خوزستان و بخش‌های از استان‌های ایلام و لرستان را در گستره‌ای به وسعت تقریبی ۲۷هزارکیلومتر مربع عهده‌دار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.