ارائه خدمات الکترونیکی شرکت گاز در خوزستان

 رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز خوزستان از راه اندازی نرم افزار تلفن همراه خدمات مشترکان گاز و ارائه خدمات الکترونیکی آن در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مختاری  رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز خوزستان با اشاره به راه اندازی نرم افزار تلفن همراه خدمات مشترکان گاز  استان گفت: مشترکان این شرکت می‌توانند با مراجعه به تارنمای این شرکت  یا از طریق کافه بازار نسبت به دانلود اپلیکیشن همراه گاز اقدام کنند.  

او مشاهده و پرداخت آنلاین قبض، ثبت درخواست اعلام کارکرد، تسویه حساب، ثبت اصلاح شماره همراه جهت خدمات پیامکی، امکان دسترسی به سامانه خدمات غیر حضوری و همچنین امکان ثبت درخواست پیشنهاد و شکایات را از  خدمات الکترونیکی نرم افزار همراه گاز برشمرد.

مختاری با اشاره به اینکه سامانه قرائت و صدور آنی قبض نیز از اول مهرماه به صورت آزمایشی در شهر‌های اهواز، دزفول و اندیمشک راه اندازی شده است، اظهار داشت: پس از قرائت کنتور، اطلاعات در نرم‌افزار موجود در تلفن همراه ثبت و پس از ارسال داده در چند ثانیه، صورتحساب گاز را بلافاصله صادر و از طریق پیامک و سرشماره ۲۰۰۰۱۹۴۰۰ همان لحظه برای مشترک ارسال می‌کند.

رئیس فناوری گاز خوزستان تصریح کرد: علاوه بر سامانه‌های معرفی‌شده، مشترکان می‌توانند با شماره گیری سامانه تلفن گویای ۳۱۹۴ خدمات فوق را دریافت نمایند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شرکت گاز ، مشترکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.