مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک:

سالمندان اندیمشک از خطر ابتلا به آنفلوآنزا در امانند

روحانی گفت: واکسن آنفلوآنزا به صورت رایگان برای بیش از ۳۰ سالمند در آسایشگاه سالمندان فضیلت شهرستان اندیمشک تزریق شد.

عبدالرحمن روحانی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به احتمال موج ابتلا به آنفلوآنزا در کشور همزمان با شیوع بیماری کرونا، تزریق واکسن این بیماری برای گروه‌های آسیب‌پذیر امری ضروری است.

او سالمندان، بیماران آسیب‌پذیر و مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای مانند؛ بیماری‌های تنفسی، قلبی و دیابتی را نیازمند دریافت واکسن آنفلوآنزا عنوان کرد و افزود: به همین منظور تزریق این واکسن به صورت رایگان برای سالمندان آسایشگاه فضیلت اندیمشک با همکاری کارشناسان بهداشت انجام شد.

روحانی با اشاره به اینکه این طرح که به ترتیب اولویت اعلامی و تخصیص سهمیه جهت گروه‌های پرخطر مورد توجه است و برای حفظ سلامت سالمندان این مجموعه در برابر بیماری کرونا انجام شد، بیان داشت: مرحله نخست واکسیناسیون تنها برای گروه‌های پر خطر انجام می‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با بیان اینکه آنفلوآنزا، نوعی بیماری ویروسی است که بسیار شبیه سرماخوردگی است که در مورد آنفلوانزای جدید نیاز است تا هنگام مواجه با علائم سرماخوردگی، فوراً به پزشک مراجعه شود، تصریح کرد: از عموم مردم خواهشندیم از مراجعه به مراکز پرخطر پرهیز کرده و با تردد‌های غیرضروری در اماکن شلوغ خود را در معرض خطر ابتلا به کرونا و دیگر بیماری‌های مسری تنفسی قرار ندهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.