آموزش مهارتی سربازان وظیفه در مازندران

هزار و ۷۴ نفر از سربازان وظیفه در مازندران آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال هزار و ۷۴ نفر از سربازان وظیفه در مازندران آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند، گفت: آموزش مهارتی برای سربازان وظیفه در دستور کار قرار دارد و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در هر شهرستان موظف هستند تا با پادگان‌های آموزشی ارتباط برقرار کرده و سربازان وظیفه را آموزش مهارتی دهند.

او افزود: یکی از توافق‌های صورت گرفته بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ستاد کل نیروی‌های مسلح کشور توجه به اجرای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سربازان است.


بیشتر بخوانید


درویشی گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای تمامی یگان‌های نظامی (آجا، ناجا و سپاه پاسداران) برگزار می‌شود و همه سربازان، نیرو‌های کادر و اداری می‌توانند از این مزایا استفاده کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به شرایط کسب مهارت افزود: سربازان وظیفه، آموزش‌های مهارتی را با بهترین شرایط و با حضور مجرب‌ترین اساتید آموزش فنی و حرفه‌ای در محیطی بسیار خوب آموزش می‌بینند.

او ادامه داد: آموزش‌های مهارتی برای سربازان به دو روش انجام می‌گیرد که در روش اول در پادگان و در روش دوم آموزش مهارتی در محیط کار واقعی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.