پهنای باند دیتا در مریوان ۲.۵ برابر افزایش یافت

مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: پهنای باند دیتا درشهرستان مریوان طی هفته گذشته ۲.۵ برابر افزایش یافت.

پهنای باند دیتا در مریوان ۲.۵ برابر افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت مدیرمخابرات منطقه کردستان از انجام عملیات توسعه پهنای باند و UPLINK دیتا بدون هیچگونه قطعی و اختلال ارتباطی برای مشتریان در شهرستان مریوان خبر داد.

او با اشاره به ضرورت تامین نیاز پهنای باند مشتریان و همچنین در نظر گرفتن موقعیت شهرستان مریوان به عنوان شهرستان مرزی افزود: این ظرفیت از ۴G (۴۰۰۰ مگ) به ۱۰G (۱۰۰۰۰ مگ) معادل ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

حکمت با اعلام اینکه به منظور تامین نیاز‌های مشتریان در حوزه دیتا و سرویس‌های مبتنی بر آن تلاش‌های چشمگیری توسط این منطقه در شهرستان مریوان صورت گرفته است عنوان کرد: با اجرای این عملیات، پهنای باند این شهرستان در یک سال و نیم اخیر پنج برابر افزایش داده شده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان، بررسی و نیازسنجی از مشتریان توسط کارشناسان و مسولان این امر نسبت به استفاده از دیتا و تدوین برنامه‌ها و پروژه‌های قابل اجرا در این خصوص و با هدف توسعه و تقویت زیرساخت‌های لازم در این حوزه اظهارداشت: قبل از پرشدن ظرفیت‌های قبلی و پبیش بینی نیاز مشتریان برای ایجاد ظرفیت‌های جدید اقدام می‌شود تا در تامین نیاز‌های آن‌ها، کوچکترین مشکل و کمبودی به لحاظ ظرفیت‌های مخابراتی ایجاد نشود.

حکمت با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت‌ها و ارتقاء خدمات و سرویس‌های مخابراتی درشهرستان‌های مرزی استان یکی از استراتژی‌های دارای اولویت در منطقه است، افزود: به همین منظور فعالیت‌های چشمگیرو اقدامات مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌ها در این شهرستان صورت گرفته است

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.