اداره پست همگام با مردم در قطع زنجیره ابتلا به کرونا

مدیر کل پست استان اصفهان گفت:خدمات پست با شیوع ویروس کرونا تغییر یافت و به پویش‌های «در خانه بمانیم» و «از خانه بخرید» پیوستیم تا مردم به خرید و فروش‌های اینترنتی روی آوردند.

حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان در گفتگوی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: خدمات پست در ادوار مختلف براساس نیاز مردم شکل گرفته است که خروجی این خدمات سلامت اداری، افزایش بهره وری، جلوگیری از تردد های زائد شهری و کاهش آلودگی هوا بوده است.

او ادامه داد: خدمات پست با شیوع ویروس کرونا تغییر یافت و به پویش های «در خانه بمانیم» و «از خانه بخرید» پیوستیم تا مردم به خرید و فروش های اینترنتی روی آوردند.

مدیرکل پست استان اصفهان بیان کرد: ترافیک خرید و فروش های اینترنتی در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۰ درصد افزایش داشته و تعداد فروشگاه هایی که وارد عرصه خرید و فروش اینترنتی شدند حدودا ۳۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشتند.

باقری عنوان کرد: از طرفی استفاده از زیرساخت های پست به خصوص بخش نامه رسانی، باتوجه به اینکه پست تنها نماینده رسمی دولت است که می تواند درب منازل مردم مراجعه کند و از طرفی توزیع آن ها بصورت مویرگی است خدمات نیابتی سازمان ها به نیابت از مردم به پست واگذار شده و توانسته از تردد های شهری بکاهد.

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.