پیکر شهید لال‌بخش شهلی‌بر در خاش استقبال شد

پیکر مطهر طلبه بسیجی شهید لال‌بخش شهلی‌بر از شهدای دفاع مقدس در آستانه اربعین حسینی و در راستای تجلیل از رشادتهای شهیدان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم در خاش مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار علی ثمره‌حسینی  فرمانده سپاه خاش  در حاشیه مراسم استقبال از پیکر شهید  لال‌بخش شهلی‌بر گفت: حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور، مومن و انقلابی شهرستان خاش در مراسم استقبال از شهید دوران دفاع مقدس نشان از وفاداری مردم به ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی دارد.

سرهنگ پاسدار علی ثمره‌حسینی  بیان کرد: شهیدان به مصداق آیات گهربار کلام الهی زنده اند و در پیشگاه خدای متعال روزی می خورند، بنابراین تجلیل از رشادتهای شهدای والا مقام و ادامه راه خونبار آنان وظیفه همه اقشار جامعه است.

او افزود: شهدای ما در دوران دفاع مقدس با تحمل دشواری ها و مشقت های هشت سال جنگ تحمیلی و در جبهه نابرابر با مقاومت و جانفشانی و ایثارگری برای اسلام و میهن افتخار و عزت به ارمغان آوردند.

امام جمعه خاش نیز اظهار داشت: شهیدان در هر منطقه با خود برکت به همراه می آورند، بنابراین حضور در مراسم استقبال و تشییع و خاکسپاری شهدای والا مقام نوعی تجلیل از رشادتهای آنان و ادامه دادن راه پرافتخارشان است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان گفت: حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار، امامان جمعه، مدیران و مسوولان ادارات و نهادها و فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، بسیجیان، اصناف و بازاریان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در مراسم استقبال از پیکر شهید شهلی بر که از شهدای تازه تفحص شده و از یادگاران دفاع مقدس است نشان دهنده عشق و علاقه و ارادت آنان به ساحت مقدس شهداست.

 طلبه شهید لال‌بخش شهلی‌بر متولد یکم شهریور ۴۸ بوده که در ۱۷ مرداد سال ۶۲ در منطقه مهران و در عملیات والفجر سه به شهادت رسیده است.

پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در اسفند سال گذشته در منطقه مهران تفحص و از روی پلاک شناسایی شد و این شهید بزرگوار در زمان شهادت حدود ۱۴ سال سن داشت.

پیکر مطهر این شهید بعد از تشییع در شهرستان های خاش و ایرانشهر روز پنجشنبه / فردا/ همزمان با اربعین حسینی در زادگاهش بزمان تشییع و کنار مزاری شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار