استاندار چهارمحال و بختیاری:

اسناد اعتباری پیمانکاران پروژه‌ها نقد و پرداخت شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اسناد اعتباری مرتبط با پیمانکاران پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است نقد و پرداخت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه دومین روز بازدید میدانی از طرح‌های مهم استان با تاکید به پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران اظهار داشت: اسناد اعتباری مرتبط با پیمانکاران پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است، از سوی دستگاه‌های اجرایی سریع‌تر نقد و پرداخت شود.

او افزود: سررسید و نقد شدن اسناد اعتباری طرح‌ها و پروژه‌هایی که به پایان رسیده است، نباید چند سال طول بکشد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: قرار بود اعتبار مورد نیاز برای اجرای چهار خطه جاده شلمزار به گهرو در شهرستان کیار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شود.

او، مشخص بودن منابع تامین اعتبار قرارداد‌های مربوط به طرح‌های مختلف را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: چهار خطه جاده شلمزار به گهرو از سوی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری آغاز شده و باید ادامه یابد در غیر این صورت، گزارش آن به مقامات ملی گزارش داده می‌شود.

عباسی اظهار داشت: باید پس از ارائه طرح زیرگذر چهار خطه شلمزار به گهرو شهرستان کیار، اعتبار لازم را از مسئولان ملی پیگیری کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار