خورشیدی فر: برنامه‌های تیم ملی وزنه برداری بانوان به تایید فدراسیون رسیده است

مدیر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: طی نشستی با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری برنامه‌های خودمان را برای مسابقات آسیایی ازبکستان و قهرمانی جوانان جهان ارائه دادیم.

اکبر خورشیدی فر مدیر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیم ملی اظهار داشت: در ابتدای هفته طی نشست فوق العاده‌ای که با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری  داشتیم، برنامه‌های خودمان را برای مسابقات آسیایی ازبکستان و قهرمانی جوانان جهان ارائه دادیم. بعد از بررسی و تبادل نظر برنامه مان از طرف رئیس فدراسیون تایید شد. در آینده نزدیک که احتمالا آذر ماه خواهد بود اردو‌های تیم ملی وزنه برداری بانوان را برگزار خواهیم کرد.

او در مورد اعضای تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شیوه نامه‌هایی که ستاد مبارزه با کرونا داده است محدودیت‌هایی وجود دارد. اردوهایمان را با کمتر از ۶ وزنه بردار برگزار خواهیم کرد. ما وزنه برداران آماتور را نمی‌توانیم برای بازی‌های آسیایی همراه خود داشته باشیم و با توجه به ارتباطی که با خود ورزشکاران و هیئت‌ها داریم ورزشکارانمان مشخص هستند و از آن‌ها برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت خواهیم کرد.

خورشیدی فر ادامه داد: الهام حسینی و پریسا جهان‌فکریان که در ۴ مسابقه گزینشی برای المپیک حضور داشته اند در اولویت ما هستند. با تمام ورزشکاران ملی پوش به شکل مستقیم و از طریق هیئت‌ها در ارتباط هستم. با توجه به برنامه‌هایی که خود فدراسیون وزنه برداری داشته است استقبالی خوبی از طرف بانوان در رشته وزنه برداری انجام شده است. سال گذشته چیزی حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر در مسابقات جوانان شرکت کردند. اما در حال حاضر به خاطر اینکه بیش از ۶ ماه از ابتدای سال گذشته و برگزاری مسابقات ممنوع است نمی‌توانیم مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم. اما اگر این اتفاق بیافتد استقبال خوبی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار