خبر ابتلای جمعی مردم ۲ روستای ایذه به ویروس کرونا صحت ندارد

فرماندار ایذه از تکذیب ابتلای دسته جمعی مردم روستای چهار تنگ سلفی و علیای این شهرستان به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین لامی زاده فرماندار ایذه خبر ابتلای جمعی مردم ۲ روستای ایذه به ویروس کرونا صحت نداردگفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون تنها تست کرونای ۲۸ نفر از مردم  روستا‌های چهار تنگ سفلی و علیا که جمعیت یکهزار نفری  دارد، مثبت اعلام شده و ابتلای جمعی مردم این روستا به این بیماری شایعه بوده و صحت ندارد.

او با بیان اینکه  ۳ نفر از اعضای این روستا‌ها نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند  و از یکصد نفر از اهالی این روستا‌ها تست کرونا گرفته شده‌است، افزود: غربالگری از تمام اهالی این روستا‌ها آغاز شده و با توجه به نگرانی‌های مردم، شبکه بهداشت ایذه در سریعترین زمان ممکن  این کا را انجام خواهد داد.

لامی زاده اظهار داشت: معابر روستا‌ها نیز به صورت مرتب ضدعفونی خواهد شد و کانال‌ها و جوی‌های آب نیز بوسیله دهیاری آهک پاشی خواهد شد.

فرماندار ایذه ضمن حضور در روستای چهار تنگ سفلی و دعوت مردم به آرامش تصریح کرد:  انتشار اخبار بدون مستندات و غیرواقعی موجب نگرانی جامعه خواهد شد، بنابراین توصیه می‌شود مردم اخبار را از منابع معتبر دنبال کنند.

روستا‌های چهار تنگ سفلی و علیا در فاصله ۱۰ کیلومتری ایذه واقع شده‌اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.