مسئول معاونت هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم خبر داد؛

ارسال ۳۰۰ اثر از قم به چهارمین جشنواره ملی فانوس

رسولی گفت:۳۰۰ اثر هنری و سینمایی در پنج بخش از سوی هنرمندان قم به چهارمین دوره جشنواره ملی فانوس ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، وحید رسولی، مسئول معاونت هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اظهار کرد: از زمان اعلام فراخوان ارسال آثار هنری و سینمایی به جشنواره ملی فانوس، حدود ۳۰۰ اثر از هنرمندان قم در پنج بخش به دبیرخانه استانی جشنواره در قم ارسال شد.

او  با بیان این که نتایج نهایی جشنواره طی چند روز آینده از سوی ستاد مرکزی اعلام و طبعا برگزیدگان قمی جشنواره نیز معرفی خواهند شد، افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های پیش‌بینی شده، مراسم اختتامیه جشنواره نیز روز ۱۱ آبان در شهر شیراز برگزار می‌شود.

مسئول معاونت هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم عنوان کرد: استان قم پارسال با ارسال ۲۵۷ اثر هنری به سومین دوره جشنواره ملی فانوس رتبه دوم کشوری را از لحاظ تعداد آثار از آن خود کرد و از ۱۲ اثر راه یافته به بخش مسابقه، چهار رتبه کشوری نصیب استان شد.

رسولی تاکید کرد: امسال به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌ها و جشنواره‌های ویژه‌ای در مباحث هنری دفاع مقدس در حال پیگیری است و ان‌شاءالله بتوانیم سهم ناچیزی از ایثارگری‌های دوران حماسه و مقاومت را ادا کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار