گران فروشی عامل پلمب۱۳ واحد صنفی منوجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت: ۱۳ واحد صنفی متخلف بدلیل گران فروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی و تهدید بهداشت عمومی در منوجان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امید رضایی، دادستان منوجان در حاشیه چهارمین بازدید میدانی از اصناف مختلف این شهر که با حضور نیروی انتظامی،نمایندگان اداره صمت، بازرسی فرمانداری، اتاق اصناف و کارشناس بهداشت محیط برگزار شد، گفت: هدف از این بازدید‌های میدانیِ سرزده، افزایش نظارت ها، کنترل بازار، کنترل قیمت‌ها و همچنین رعایت نکات بهداشتی از سوی اصناف است.

او افزود: برای حفظ حقوق عامه این بازدید‌ها با قوت و به صورت مستمر، ادامه خواهد داشت و همچنین لازم است ادارات و سازمان‌های متولی، نظارت دقیق و مستمر بر اصناف داشته باشند.

دادستان منوجان بر ضرورت مقابله با معضلات کم فروشی و گران فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، پیشگیری از احتکار و رعایت انصاف در معاملات و کار‌های تجاری تاکیدکرد و افزود: استمرار روند بازرسی‌ها بدون تردید در کنترل قیمت‌ها و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی اصناف تأثیر مثبت خواهد داشت و رضایت مردم نیز در این شرایط سخت تحصیل می‌شود.

داستان منوجان گفت:در این بازدید میدانی ۴۷ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته است که از این تعداد ۱۳ واحد صنفی متخلف پلمب و۱۱ واحد اخطاریه دریافت کرده اند و۲۳ موردنیز تذکر کتبی گرفته اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پلمب شدن ، گران فروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.