صوت قرآن در ندامتگاه‌های اهواز طنین انداز می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: طرح اهدای قرآن به ندامتگاه‌های اهواز به هدف ایجاد انس و الفت زندانیان با کلام الله اجرا خواهد شد.

صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح اهدای قرآن به ندامتگاه‌های اهواز گفت: هدف از توزیع کلام الله مجید بین زندانیان ایجاد زمینه انس و الفت زندانیان با قرآن، ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و برپایی محافل و مجالس قرآن کریم به منظور آموزش و ایجاد بستر مناسب در مسیر درست زندگی است.

او با بیان اینکه جرم و جنایت با پیاده سازی معارف اسلامی و فرهنگ‌قرآنی در جامعه ریشه کن می‌شود، افزود: باید تلاش کنیم زندانیان را به طرف مجالس قرآن و انس با این کتاب آسمانی سوق دهیم و بستر لازم را برای ارتباط آنان با قرآن فراهم نماییم.

جلیلی اظهار داشت: اگر قرآن و معارف قرآنی در دل‌ها جا بگیرد و مردم طبق آیات نورانی قرآن رفتار کنند، زمینه انحراف و گمراهی و جرم وجنایت به وجود نخواهد آمد، به همین منظور کارکنانی که تمایل به شرکت در طرح اهدای قرآن دارند، قرآن‌های اهدایی را به پایگاه بسیج یا روابط عمومی مرکز محل اشتغال تحویل دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.