تغییر زمان برگزاری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از برگزاری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با توجه به برپایی هرساله همایش پیاده روی اربعین و ماموریت پلیس در تامین امنیت عاشقان و دلدادگان اهل بیت (ع) برابر تصمیات اتخاذ شده از سوی ستاد برگزاری برنامه‌های هفته ناجا، زمان اجرای برنامه‌های این هفته به زمانی دیگر موکول شد.

او با اشاره به لغو برنامه‌های پیاده روی اربعین برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: به منظور جلوگیری از تداخل در اجرای برنامه‌های هفته ناجا با مناسبت‌های دهه آخر ماه صفر و همچنین ماموریت‌های مضاعف پلیس در این ایام در تامین اممنیت مردم و سوگئاری‌های عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت، زمان اجرای برنامه‌های هفته ناجا از ۲۷ مهرتا ۲ آبان تعیین شد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ ساداتی اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی، اقدامات رسانه ای، نشست‌های تعاملی با سازمان‌های همسو و برگزاری میزگرد‌های علمی و تخصصی را از مهمترین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی برشمرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران هفته ناجا را فرصتی برای معرفی پلیس به مرم و جلب مشارکت‌های مردمی در تامین امنیت جامعه برشمرد و گفت: با توجه به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان "همه باهم برای امنیت و سلامت" برنامه‌های این هفته نیز مطابق با این شعار تدوین و به اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار