اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی مساکن روستایی در مهاباد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد از اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی و بهسازی مساکن روستایی در مهاباد خبر داد و گفت: این تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال با کارمزد ۵ درصد است.

حنیف سلامت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده اعطای تسهیلات کم بهره و بدون سپرده به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال (با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله) است.

سلامت با اعلام اینکه طرح ویژه بهسازی مساکن روستایی با هدف مقاوم‌سازی مساکن در سطح کشور در حال اجرا است، افزود: آذربایجان غربی و شهرستان مهاباد به لحاظ واقع شدن در کمربند زلزله و خطر نسبی زیاد و داشتن بیش از ۱۰ هزار مسکن روستایی کم دوام نیازمند اجرای اقدامات جدی و پیشگیرانه جهت جلوگیری از بروز تلفات جانی و مالی برای روستائیان است.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول در مهاباد ادامه داد: در سال ۹۸ سهم تخصیصی شهرستان مهاباد ۸۳۵ مورد بوده که از این تعداد ۸۳۰ مورد به بانک جهت دریافت تسهیلات معرفی و تاکنون ۱۶۶ مورد نیز موفق به دریافت پایانکار شده اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد خاطر نشان کرد: امسال هم بنیاد مسکن شهرستان مهاباد آماده اعطای تسهیلات به روستائیان بوده و از دهیاران و شورا‌های سطح شهرستان درخواست کرد نسبت به شناسایی متقاضیان و معرفی آن‌ها به این بنیاد جهت مقاوم سازی مساکن، همکاری و جدیت لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.