مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان:

یک نیکوکار دست مهربانی بر سر ۸ هزار ۶۰۰ یتیم می‌کشد

موصلی گفت: یک نیکوکار ملی علاوه بر حمایت از ۸ هزار و ۶۰۰ کودک یتیم، در تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیز مشارکت می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به تقدیر از جهانگیر ابراهیمی یکی از نیکوکاران برجسته ملی در استان به همراه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: فردی نیکوکار حامی ۸ هزار و ۶۰۰ نفر از ایتام است.

او افزود: تقدیر از نیکوکاران با هدف ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام، نشر سنت‌های حسنه اسلامی، ارتباط و تعامل با خیرین و بهره گیری از ظرفیت‌های آن‌ها در جهت انجام حمایت‌های مادی و معنوی از محرومان با تقویت و گسترش مشارکت مردمی انجام می‌شود.

موصلی اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به خدمات شایسته و ارزشمند جهانگیر ابراهیمی که سال‌های طولانی از عمر خود را صرف خدمت رسانی به مردم نیازمند کشور برای کاهش فقر و توانمندسازی مددجویان مناطق محروم خوزستان کرده تجلیل بعمل آمد.

جهانگیر ابراهیمی این نیکوکاران برجسته ملی در حال حاضر علاوه بر حمایت از ۶۳ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از استان‌های محروم کشور که نزدیک ۹ هزار نفر از آن‌ها خوزستانی هستند، برای نوعروسان جهیزیه تامین می‌کند، هزینه تشرف افراد بی بضاعت به سفر‌های زیارتی را تقبل کرده و حامی استعداد‌های درخشان و دانش آموزان است، ضمن اینکه آمادگی خود برای حمایت از تعداد بیشتری از ایتام و نیازمندان را اعلام کرده است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
خدا خیرش بدهد.