نیروی انتظامی گیلان در خصوص تبلیغات افراد سودجو برای اعزام زائر به کربلا هشدار داد

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان گفت: مرز‌های ایران با عراق بسته است، شهروندان مراقب تبلیغات افراد سودجو برای اعزام زائر به کربلا باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ مجید رسول زاده ، معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان  گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعلام رسمی مقامات کشور عراق مبنی بر نپذیرفتن زائران اربعین حسینی امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد.

او با بیان اینکه امکان زیارت عتبات عالیات و شرکت در این مراسم معنوی برای هموطنان فراهم نیست ، افزود: مرز مشترک ایران و عراق مسدود است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان گفت: مرز‌های کشور ما در آستارا نیز بر روی زائران دیگر کشور‌ها که قصد عبور از ایران برای شرکت در مراسم اربعین را دارند بسته است.

سرهنگ  رسول زاده افزود: برپایی موکب‌ها و پذیرایی از زوار امام حسین علیه السلام در ایران و عراق ممنوع است.

او تصریح کرد: شهروندان مراقب تبلیغات افراد سودجو مبنی بر اعزام زائر به کربلا باشند، زیرا مرز‌های ایران بسته است و پایانه‌های مرزی از ورود زائران به خاک کشور عراق جلوگیری می‌کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان  از مشتاقان زیارت کربلای معلا خواست برای تمکین از قانون و حفظ سلامت خود و دیگران از حرکت فردی و کاروانی به سمت استان‌های هدف و مرز‌های عراق خود داری کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.