نظر شما در مورد عملکرد معلم‌تان در آموزش مجازی چیست؟

برخی معلمان ضمن ارتباط نگرفتن با شیوه تدریس مجازی، در تفهیم دانش‌آموزان خوب عمل نمی‌کنند؛ عملکرد معلم شما چقدر رضایت‌بخش است؟

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه ۷۰ درصد دانش‌آموزان کشور از گوشی‌های هوشمند برخوردارند و از فضای مجازی استفاده می‌کنند اهمیت کیفیت تدریس دبیران برای این آمار بسیار مهم واقع می‌شود؛ چراکه دانش‌آموزان زیادی قرار است از این طریق یک سال تحصیلی خود را  با معلمانی به سرانجام برسانند که شاید آن‌چنان با این فضا هنوز خو نگرفته باشند و به آن‌صورت که بایدوشاید نتوانند رسالت معلمی خود را ایفا کنند.

برخی از دانش‌آموزان معتقدند که سال قبل با معلمان خود به صورت حضوری آشنا بودند و راحت‌تر ارتباط می‌گرفتند اما امسال نداشتن شناخت حضوری از دبیران، ارتباط گرفتن با آن‌ها را سخت‌تر کرده است.

  • با توجه به تجربه چندماه آخر سال تحصیلی گذشته و این چند هفته سپری شده از سال تحصیلی جدید در بحث آموزش مجازی؛ آیا به نظر شما معلمانتان  با این فضا ارتباط مناسب گرفته‌اند؟
  • آیا توضیحات معلم خود را برای تدریس در این فضا کافی و جامع می‌دانید؟
  • معلمان شما در ارائه درس مورد نظرتان، موفق عمل می‌کنند و پیگیر دانش‌آموزانی که هنوز درس را متوجه نشدند هستند یا به بیان توضیح مختصر اکتفا می‌کنند؟

در انتها شایان ذکر است که بسیاری از معلمان کشور در این بحران ملی کرونا با وجدان کاری و مسئولیت‌پذیری بالا سعی در به‌ د‌ست گرفتن و کنترل شرایط و ارائه علم خود به نحو احسن بودند و رسالت خود را حتی با امکانات کم به ثمر نشاندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۱:۱۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
با سلام من محمد امين دانش اموز پایه ی ششم هستم پنجم بودم وارد ششم میشوم من از معلم خودم خوشم می آید چون او خیلی مهربان است او فقط ۱۹ الی ۲۰ سال دارد یعنی فقط ۸ الی ۹ سال از بزرگ تر است یا ۷ سال او را زمان حضوری هم خیلی خوبی است بعد خودش هم میگوید من شما فقط به چشم دانش اموز نمی بینم شما برای من مثل برادر کوچولوی من هستید بعد ما دانش اموزان بر کلاس ایشان تمیز و مرتب خوش بو و با لباس فرم حاضر میشویم بعد وقتی او ما را میبیند میگوید شما بهترین دانش اموزان من هستید بعد به ما ستاره هم میدهد میگوید هر کسی تمیز و مرتب باشد و همیشه لباس فرم مدرسه اش تمیز خوش بو باشد به ما جایزه میدهد شاید معلم ما جوان باشد اما من با وجود ایشان دوست دارم همیشه دانش اموز ایشان بمانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
با سلام معلم ما خیلی عالی است
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۱:۴۰ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام من دانش اموز پایه ی ششم هستم معلم ما و مخصوصا مدیر مدرسه ی خیلی سخت گیر هستند حتی میگویند ما دانش اموزان باید غیر حضوری هم جلوی آنها با لباس فرم بشینیم چون وقتی حضوری هم وقتی بود من فقط چند روز لباس فرم مدرسه ام یا نپوشیدم با ترس وارد مدرسه میشدم چون واقعا ترسناک است بعد من را که دید میخواست با عصبانیت شدیدی که داشت جدی من بزند
Iran (Islamic Republic of)
اشیه
۱۴:۵۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
معلم ما خیلی مهربونه حتا ما الان که امتحان هامون شروع شده هیچی تکالیف نمیده یا اینکه یه روز مارو درس نمیگه من از معلممون خیلی خوشم میاد ازش خیلی خیلی راضیم❤❤
Iran (Islamic Republic of)
متنفر ازمعلما
۲۰:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
افتضاح در یه روز 5 تادرس امتحان داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
ما یک معلم داریم میگه باید سوالات رو وارد دفتر کنیم هر درس بالای20تا سوال میگه خلاصه هر درس تو دفتر نوشته بشه واژه هر فصل باید نوشته بشه فعالیت ها هم تو دفتر نوشته بشه یکی بیاد این معلم رو ورشکست کنه اخه بی سواد کم عقل مگه کتاب دکوره که هر چی توش بود وارد دفتر کنیم تازه من یه فعالیت فقط یه فعالیت رو ننوشتم 5 نمره کم کرد
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۲۲:۲۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
دقیقا منو یاد معلم علومم آقای جمالی انداختی. خداروشکر بازنشسته شد همین یک ماه هم سایه اش از سر ما کم شد
Netherlands
عباس
۲۲:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
ساختارهای آموزش مجازی ✨✨✨✨

با توجه به این که ، بسیاری از افراد بر این باورند که کلاسهای مجازی باعث پایین آمدن سطح علمی در سیستم آموزشی می گردد .
می توان گفت :
در صورتی که این سیستم بتواند به نحو مطلوبی با ساختارهای درست انجام شود بسیار تاثیر گدار تر نسبت به سیستم حضوری می باشد .
چرا که دراین روش اولا ، به دلیل اینکه مدرس بایستی زمان ارائه مطالب را نسبت به ارائه حضوری کمتر در نظر بگیرد و آن مطالب را در مدت کوتاهتری به صورت کلیدی و کاریردی ا رائه دهد و همچنیین در پایان هر جلسه مجازی جهت یادآوری آن جلسه فایل و تستی از مطالب را ارائه دهند و همچنین فرد یادگیرنده این را میداند که چون این مطالب در حد کلیدی و کلی تدریس شده است اقدام به مطالعات بیشتری در مورد دروس ارائه شده توسط مدرس می نماید بنابراین ، این موضوع خود باعث می شود یاد گیرنده مطالب آن جلسه را خود بیشتر تحقیق نماید و در صورت داشتن سوالاتی با مدرس خود در میان بگذارد . ونیز جهت ارزشیابی پایانی دوره ، مدرس مربوطه با شیوه هایی که وجود دارد از جمله ، روشهایی جهت نوع سوالات طراحی شده مثلا به صورت تستی و یا اعلام زمان بسیار اندک که فقط فرد ، بتواند سوالات را پاسخ دهد و سو استفاده ای از زمان نگردد بکار گیرد .
اما متاسفانه به خاطر کمرنگ بودن آموزشهای دوره ای معلمین و همچنین ساختارآموزشی و نرم افزاری نامناسب که بخصوص در آموزش و پرورش در بحث کلاسهای مجازی در مقاطع تحصیلی دارد باعث پایین آوردن سطح علمی گردیده است اما این موضوع در سطح آموزش عالی قدری قابل قبول تر و منطقی تر اجرا می گردد.
و با توجه به اینکه دانشگاه هادر این مورد عملکرد بهتری نسبت به مدارس داشتند و مدرسین وقت بیشتری را صرف تدریس می نمایند .
و فقط در بحث ارزشیابی های نهایی روشهای مناسب توسط برخی از مدرسین عزیز انجام
نمی گیرد و همچنین ، دانشجویان با توجه به اینکه ساختار سیستم مجازی بخوبی برایشان آموزش داده نشده بود و هدفها مشخص نبود . از تحقیق و تلاش تا حدودی دست برداشته بودن و متاسفانه در ارزشیابی های مجازی سو استفاده هایی صورت میگرفت.
پس آنچه بایستی در این موضوع بیان نمود آن است که اگر تدریس مجازی با یک ساختار درست از طرف آموزش و پرورش و آموزش عالی ما انجام بگیرد .
این روش بسیار کارآمد تر از حالت حضوری خواهد بود .
و از کاهش انرژی مدرسین و فراگیران علم در شرایط کلاسهای حضوری جلوگیری می گردد.
و در شرایطی مناسب محصلین و دانشجویان اقدام به یادگیری اصولی می نمایند .
اما ، حرف آخر :
کلاسهای مجازی باعث تلاش و پیگیری بیشتر دانش آموزان و دانشجویان خواهد شد .
البته در شرایط و محیطی که ساختار دوره های مجازی توسط سیستم های آموزشی و پزوهشی ما به نحو مطلوبی از روشهای تدریس نوین و یادگیری و تکنولوژی های روز بهرمند شوند.
به امید ساختارهای آموزشی مناسب و کارآمد و آینده ساز در سیستم آموزشی کشور عزیزمان ایران .✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
معلم های با سواد و دارای علم روز عالی عمل کردن .
و نظارت اولیا روی تدریسها هم باعث بالا رفتن کیفیت تدریسها بیش از پیش شده.
اون معلم ها یی که اصرار دارن تو حضوری بهتر درس میدن فقط میخوان بیسوادی و بی‌عرضه خودشون تو ادره کلاس را لا پوشونی کنند.
و در صورت اعتراض اولیا با این حربه که کم کاری از دانش آموز خودتونه خودشونو تبرئه کنند.
کاری که در تمام این سالها کردن و حالا کلاسهای انلاین کاسه و کوزه شان را به هم ریخته.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۱۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
من امروز امتحان عربی دادم همه ی سوالات رو هم درست نوشتم ولی معلمم برآن ۱۸ گذاشته و کلی از معدلم کم کرده خیلی ناراحتم
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۱۶:۱۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
متاسفانه بعضی از معلمها خیلی اذیت میکنن دانش آموزان را شاید به خاطر حقوق کمشونه واصلا وجدان ندارن حتی والدین بچه ها رو هم اذیت میکنن به خاطر اعتراض به نا عدالتی ومدیر هم کاری انجام نمیده خیلی از والدین ناراحت هستن ونمیتونن چیزی بگن یا کار ی انجام بدن و هر که چاپلوستر نمره بهتر ی میگیره فرزندش الانم که مجازی حق بچه ها از بین میره چون بعضی ها که تقلب میکنن و بازهم متاسفانه معلم توی امتحان سایتی وقت خیلی کمی به بچه ها میده و با کلی استرس کم بودن وقت یک دقیقه برای هر سوال امتحانشو بد میده
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۱۸:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام مجازی شدن کلاس ها اصلا خوب نیست اگه میشه حضوری کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا حشمتی نژاد اصفهانی
۲۲:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
بسیار بد شده. حق بچه ها ضایع میشه. چون حضوری که بود، معلم رو خفت میکردیم که چرا نمره کم کردی؟ الان که مجازیه، بهش پیام میدیم ، سین میکنه جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۳۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام معلم ما خیلی مزخرفه کاش مدرسه آنلاینشم نبود خودش درس نمی‌ده به ما که دانش آموزیم میگه تدریس کنیم فیلم بفرستین الآنم فردا میخواد تماس تصویری بگیره 2 تا کتاب آزمون بپرسه آخه این چجورشه دیگه شورشو در آوردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
به نظرم که معلم من خیلی خوب هست و عالی تدریس می کند.حتی برای کسانی که متوجه سوالی نشدند،دوباره توضیح می دهد تا خوب یاد بگیریم و پیشرفت خوبی هم داریم ؛تاحدی که بین من و یکی از بچه ها حس رقابت به وجود آمده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
من تعجب از این میکنم معلمی که در کلاس به زور دو صحفه تدریس میکنه اما در مجازی روزی 20 صحفه درس میده ؟؟؟ اونوقت به ما میگن تقصیر دانش آموزانه

والا اگه من پول داشتم همین الان قصد رفتن به کشور دیگه رو میکردم چون می دونم اونجاها بیشتر پیشرفت میکنم تا اینجا
Iran (Islamic Republic of)
پارسا مجیدی
۱۴:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
من دبیرستانم رشته تجربی
رشته ای که من هستم یکی از رشته های سنگینه
متاسفانه امسال همه ما حضوری امتحان دادیم بدون هیچ آموزشی
بعضی ها خوب شدند اما نمره های خیلی هامون خوب نبود
حضوری مدرسه میرفتیم بزور یاد میگرفتیم چه برسه به الآن
معلم ها هم که نمرات واقعی رو نمیزارن من فیزیک و ریاضی در مستمر بالای ۱۵ شدم ولی تو مستمر برام زیر ۱۵ برام گذاشتن بخدا معلوم نیس چیکار میکنن نمره ای که انتظار داری بهت بدن رو نمیدن
ارفاقم که بعضی از معلم ها کردند
بعضی از معلم ها ارفاق نکردند هنوز کارنامم نیومده من نمیدونم وقتی کارنامم بیاد چطوری جواب پدر و مادرم رو بدم
مدارس رو حضوری کنید لطفاً
وقتی امتحانات رو حضوری می کنید
بی صاحب ها مدارس رو هم حضوری کنید
دیگه چه وضعشه خدایی
معلم ها هم انتظار دارن نمره خوبی بگیریم انگار ما دانشمندیم
کشورما از همه نظر عقبه
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۸:۴۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام خیلی بده اصلا خوب نیست
بیا کسی که ورزش خلی ابتدایی می فرسه بعدا نمره تجدیدی می ده چه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
مزخرفه
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاها
۲۰:۴۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام من از دست معلم هامون خسته شدم هر وقت میگن این ساعت کلاس انلاین داریم نمیان هم دانش اموزان میان ولی معلم ها نمیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۲ دی ۱۴۰۰
وضعیت اینترنت افتضاحه
Iran (Islamic Republic of)
دانش آموز خودخوان
۱۴:۰۸ ۲۰ دی ۱۴۰۰
سلام دوستان. کسانی که انتخاب رشته در پیش دارن مثه نهمی ها یا هر پایه دیگری، بیاین یکم واقع بین باشیم. شما خودتان تن به درس خواندن نمی دهید، و از معلما شکایت می کنید. شما باید خودتون رو به درس خوندن عادت بدید، بعدش نمراتتون هم خوب میشه. این بساط مجازی مال همه هست. پس چرا توی این دوران بعضی ها پیشرفت میکنن بعضی ها پسرفت؟ به دلیل عملکرد خودشون بوده. پس حالا که تاحدودی مجازی هست، از فرصت درس خوندن حداکثر استفاده را ببرید.
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۱۳:۱۵ ۲۹ دی ۱۴۰۰
اره قبول دارم که دانش آموز هم باید درس بخونه ولی معلم هم وظیفه شه که درس بده امروز ما رفتیم مدرسه قسم میخورم اصلا معلم نداشتیم درس علوم و زبان رو بعد جالب اینه که توقع نمره‌ی خوبه هم از ما دارن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۱۶ ۱۹ دی ۱۴۰۰
قد شان مریض کردن بچه هاست ما دو ساله امتحان ندادیم یک دفعه همه ره حضوری کردن
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۲۸ ۱۸ دی ۱۴۰۰
ما 13 معلم داریم و هیچ گس راضی نیست هنوز نصف سال نشده خیلی ها معترض هستند
Iran (Islamic Republic of)
حداد
۰۴:۵۲ ۱۶ دی ۱۴۰۰
سلام ، متاسفانه این فضای مجازی برای معلم ها دکان خوبی شده ، فقط دو ساعت تدریس میکنن ، چه حضوری چه غیر حضوری ، دختر بنده تو مدرسه غیر انتفاعی چهاردانگه درس میخونه ، کلا ۱۶نفر هستند ، تا الان به گفته خود معلم فقط تو امتحانات حداکثر ۵نفر نمره خیلی خوب میگیرن ،اون 5نفر هم افرادی هستند که بعد از کلاس پیش همین خانوم کلاس خصوصی میرن ، عملا نتیجه کلاس این خانوم نصف هست ، چون دانش آموزانی که فقط تو کلاس درس میخونن و خصوصی نمیرن فقط قابل قبول میگیرن ، و این معلم ها کل روز چون درگیر کلاس های خصوصیشون هستند ، تمرکزی برای اشکال گیری ندارن ، و جالب که بچه های دیگه رو هم تشویق به خصوصی میکنن ، و امتحانات رو از کجا میارن نمی‌دونم ، وبدتر اینکه سر امتحانات کلا راهنمایی هم نمیکنن ، کلا معلم دیگه شغل انبیا نیست ، چون مدرسه ها برای اینها شده میدون جنگ ، دارن تمام اعتماد به نفس بچه ها و خانواده ها رو میگیرن ، تا مجبور به کلاس خصوصی بشیم ، و بدتر اینکه به جای اینکه با این تعداد دانش آموز ضعیف دنبال اشکال در روش خودشون بگردن ، خانواده و دانش آموز رو مقصر می‌دونن ، خواهشاً یه فکری بکنید با این وضعیت لج و لجبازی و خودخواهی معلم ها سالهای بعد به مشکل اسم نویسی میخوریم ، فکر میکنن واقعا بچه ها مشکل درسی دارن ، چطوری این نمره های ننگین پاک بشه از کارنامه ها
Iran (Islamic Republic of)
سوگل
۱۵:۴۵ ۱۱ دی ۱۴۰۰
سلام من نمیدونم واقعا حضوری میرم مدرسه یا آنلاین؟
چون روز های زوج حضوری و روز های فرد آنلاین هست و از شانس ما موقع امتحانات حضوری شد آخه چرااااا
Iran (Islamic Republic of)
عباس نصرابادی
۱۹:۱۴ ۱۰ دی ۱۴۰۰
متاسفانه معلم ها فقط به فکر حقوق و تعطیلی هستند و اصلا درست درس نمی دن کلاس های انلاین ۲ ساعت است هیچی یاد نمی گیرن باید آموزش پرورش ساعتی حقوق به معلم ها بده یا برنامه بریزی تا دانش اموزاش حضوری درس بخونن مثلا اگه یی کلاس ۲۰ نفر است ۵ تا ۴ ساعت کنن و دانش اموز هر روز ببره مدرسه و معلم هم درست درس بده روستاها و خانواده های که پدر و مادر سر کار هستن همشون بی سواد شدن
Iran (Islamic Republic of)
دانش آموزِ خود یاد بگیر
۱۵:۵۸ ۰۹ دی ۱۴۰۰
معلم های ما که اصلا توی کلاس های آنلاین درس نمیدن بعدا امتحان ها رو از توی گوگل در میارن امتحاناتی که برای تیزهوشان من نمیگم درس نمیخونم و از این چیز من کسی رو ندارم که به هم درس یاد بده آخه شما ها یک ذره فکر نمی‌کنید فش خودتون رفته بالا
Iran (Islamic Republic of)
یاسی
۲۰:۰۱ ۰۶ دی ۱۴۰۰
من مدرسه تیزهوشان هستم نمیخوام بگم مجازی خوبه ولی واقعا معلمای ما خوب درس میدن دمشون گرم بجز عربی ولی اینکه تدرسیا انلاین بوده حالا امتحانات ترم حضوری خیلی بده ما اصلا با این مدرسه اشنایی نداریم دو ساله هیچ امتحانی ندادیم حالا اولین امتحانمون که ریاضی بود جوری مدیرمون داد زد تمام ستوگ فقراتمون لرزید دیگه چجوری میخوان امتحان خوبی بدیم با این شرایط تو دستگاهم رد میشیم که اگه گوشی باهامون باشه بگیرنمون واقعا نمیفهممشون این همه فشارو استرس به ما وارد میکنن حالا مثلایکی تقلب کنه چی میشه دنیا به اخر میرسه بعضیا از پدر مادرشون میترسن از یه طرف فشار اونم روشونه واقعا چجوری میخوان ما افسرده نشیم فردا که از افسردگی خودکشی کنیم انوقته که نمره ها به دردمون میخوره چرا تو مدرسه ها اصلا در این باره با ما حرف نمی زنن چرا یه وقت کوتاهم بجای درس برای زندگیمون نمیزارن بخدا هیچی از اینایی که یاد میگریم به کارمون نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
عباس نژاد
۲۰:۵۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تو این دوران اصن نتونستم کامل به تدریس معلمام تکیه کنم. مجبور بودم هر چیزی رو اینترنت مصرف کنم تو اینترنت محتواشو ببینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
د
Iran (Islamic Republic of)
NB
۱۴:۲۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
همش از گوگل و اینستا در میارن ماهم فقط یاید بنویسم مهم نیس بلدیم یا نه حضوری ام کردن بخاطر کسایی که مجازین تو حضوری درس نمیدن مسخره ترین معلمارو دارن تو‌ مدرسه جمهوری
امتحان حضوری تا درس ۱۲ اجتماعی باید بخونیم فقط دو روز از امتحان قبلی گذشته و ۲ روز وقت داریم
چه وضعیه خسته شدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ناشناسی
۱۱:۴۵ ۰۴ دی ۱۴۰۰
واقعا مدیر ما خیلی بد اخلاقه یعنی امروز امتحان داشتیم بعد سر یه موضوع کوچیک اومد تو کلاس دستش رو به حالت پشت دست و کتک کرد و استرس ما ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰برابر شد واقعا ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
من امسال پایه هفتم هستم
با ۱۴ تا معلم هر وقت معلم ها بخواهند تکلیف می فرستن دیگه خسته شدیم همش باید تکلیف بنویسیم این چه وضعشه هر موقع بخواهند می فرستن
تاره بعد از دوسال که می خواستم برم مدرسه ۴ تا امتحان داشتم
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۴:۱۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
متوجه شدیم که خود معلم ها بجای خودشون فردی که هیچ سابقه تدریس ندارد را به مدرسه معرفی می کنند و دربادادن مقدار کمی پول ایشان را ساپورت مالی می کنند ایشان هم تلافی اش را با دادن تکالیف زیاد و حتی آموزش نادرست به بچه ها در می آورد به مدرسه دولتی فردیس مراجعه کنید متوجه میشوید
Iran (Islamic Republic of)
آقا ربیع
۰۴:۲۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
آقا من تو اسلامشهر درس میخونم مدرسه دکتر حسابی مهدیه واقعا وضعیت تدریس تو این مدرسه اسفناکه و هیچ امیدی به دانش آموزانش نیس برای کنکور چون معلم های درس های تخصصی به نوع تدریس و سحط تدریس اهمیت نمیدن و میگذرن برا مثال معلم شیمی که برا خودش کتاب داره و از کتاب شیمی عکس میگیره و ۳۰ ثانیه توضیح میده و سریع می‌ره و توی امتحان مسئله های عجیب قریب میده
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۱:۰۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
افتضاااااااااااااااح
هیچ کدوم از معلمام خوب نیستن هیچ کدومشون
منی ک قبل بساط درس مجازی سه بار ازمون تیز هوشان قبول شدم الان انگلیسیم به لطف معلمم زیر صفررررره صفرررررر
دانش اموزای این مملکت از دست رفتن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۳۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
پسرمن کلاس نهم هست از اول آذر مدرسه را بازکردن ولی ما تحت هیچ شرایطی نمیزاریم پسرمان به مدرسه برود با مدیر ومعاون مدرسه هم صحبت کردیم وگفتند اجباری نیست گفتن فقط درسهای عربی زبان ریاضی وعلوم حضوری هست بقیه همون آنلاین هست ولی برای همین چهار درس که حضوری کردن برای کسانی مثل ما باید معلم توضیحاتشو در گروه کلاسی بگذارد که بچه هایی که مدرسه نمی‌روند از بقیه هم کلاسی هاشون عقب نمونن مدرسه پسرمن غیر انتفاعی هم هست وما پول به مدرسه می‌دهیم وباید آنها هم آموزش بدهند لطفا رسیدگی کنید با تشکر
مدرسه متوسطه اول گروه فرهنگی قائمیه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۳۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
پسرمن کلاس نهم هست از اول آذر مدرسه را بازکردن ولی ما تحت هیچ شرایطی نمیزاریم پسرمان به مدرسه برود با مدیر ومعاون مدرسه هم صحبت کردیم وگفتند اجباری نیست گفتن فقط درسهای عربی زبان ریاضی وعلوم حضوری هست بقیه همون آنلاین هست ولی برای همین چهار درس که حضوری کردن برای کسانی مثل ما باید معلم توضیحاتشو در گروه کلاسی بگذارد که بچه هایی که مدرسه نمی‌روند از بقیه هم کلاسی هاشون عقب نمونن مدرسه پسرمن غیر انتفاعی هم هست وما پول به مدرسه می‌دهیم وباید آنها هم آموزش بدهند لطفا رسیدگی کنید با تشکر
مدرسه متوسطه اول گروه فرهنگی قائمیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
من توی مدرسه متوسطه اول دولتی در خیابان قزلباش هستم. انتظاری هم ندارم معلماش در حد تیزهوشان باشن ولی چند تا نکته. بغل این مدرسه، مدرسه ابتدایی هستم که من چهارم تا ششم در آن درس خواندم در همان مدرسه گفتن پایتان رو تو این مدرسه نزارین ولی من بخاطر محدوده بندی مجبور شدم برم. معلمان این مدرسه تخم مرغ شانسی هستن.بهترین معلم ریاضی مدرسه رو توی نهمی ها فقط برای کلاس ما گذاشتن خداییش معلم خوبیه . اما امان از علوم. علوم ما، به درد نخور ترین معلم دنیاس. درس نمیده فقط میگه روخوانی کنید بعدش 6 میلیارد سوال میده برا تکلیف. معلم املاانشا، از هفتم که مجازی شد ، شل کرده. برا همه 20 میزاره. فناوری بی عقل هست به شدت. مطالعاتمون و دفاعی، هی کنفرانس کنفرانس میکنن. عربی هی بچا رو ادمین میکنه درست حسابی درس نمیده هی به بچا میگه جواب تمارین رو بفرستید. زبان مون بد نیست خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۲:۰۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
من تو مدرسه تیزهوشانم معلماش انگار میخوان ازمون انتقام بگیرن معلم مطالعات دو صفحه اول رو درس میده پنج صفحه دیگش ول میکنه و دوباره از درس قبل می پرسه یعنی هر روز می پرسه و درس میده ریاضی فیلماشو درست نمیفرسته نمونه سوال بهمون نمیده اونوقت نظر داره سوال هوش حل کنیم مطالعات پیاما از بس زیادن نمیبینم که باید فعالیت ها رو چه زمانی ارسال کنم بهم نمره منفی میده این خوبه کی همیارارو بگیره معلم تفکر این خیالش نیست که بخونیم یا بپرسه همیار جو گیر میاد تصویری می پرسه !!!!!!!!
شیمی یه کلام نمیفهمم میگم دوباره توضیح بده میگه اشکال نداره یاد میگیری د آخه من میگم برام توضیح بده نه اینکه بگو اشکال نداره خوب نمره کم میدی مطالب خارج از کتاب یه ذره هم که شده بیشتر توضیح بده!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نهمی
۲۱:۳۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
سلام من یه کلاس نهمی هستم در یکی از بدترین مدارس اصفهان در جنوب اصفهان. این مدرسه در حضوریش هم گند ترین مدرسه بود . حالا که مجازی شده، گند تر از قبل شده. معلم علوم بازنشسته شده میخواد بره، مدیر نمیزاره. اونم روزی هزار تا تکلیف رو سرمون خراب میکنه ایشالا خیر نبینه.معلم املا انشامون ، دکترا داره، ولی نمیدونم چرا توی مجازی هیچ کاری نمیکنه. معلم فارسی مون ، هی توی کلاس متلک میندازه. دینی هم با ویس درس میده، هیچی به هیچی.مطالعات ، صفر. ورزش من رو داده بود 16. دفاعی برامون شاخ و شونه میکشه کنفرانس کنفرانس میکنه وسط کلاس. فناوری از همه گندتر. خداروشکر ریاضی مون خیلی عالی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
اوا
۲۰:۴۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
من دانش اموز دبیرستانی رشته تجربی هستم معلم فیزیکمون که کلا درس نمیده ریاضی از اول سال گروهو بازم نکرده و شیمیم از رو صفحع اینترنت توضیح میده اخه کی اینجوری میفهمه فقط میخوان خودشونو راحت کنند الهی خیر نبینند روحیمو داغون کردن کنکورم نزدیکه استرس داره میکشتم
Iran (Islamic Republic of)
دلفی
۰۹:۴۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
سلام
من یه دانش اموز پنجمی هستم
معلم ریاضیمون تو کلاس منو جلو همه سکه یه پول میکنه به محض اینکه چیزی نمیفهمم و هیچ کمکی نمیکنه
دو سه تا فیلم میفرسته که فقط داخلشون هر چیزی هست جز درس
اخر سر هم اگه بگم من متوجه نشدم میگه که مکه سر کلاس خواب بودی که نفهمیدی
خانوادمم ازم انتظار بهترین نمرات رو دارن
من خب نمیتونم
اگر هم نمرم بد بشه تنبیه محدود شدن و...
واقعا باید یه فکر اساسی کرد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
با سلام من یک دانش آموز کلاس هفتمی هستم
من مدرسه ام دولتی هست و اصلا راضی نیستم چون معلم ها هیچ زحمتی نمی کشند
Iran (Islamic Republic of)
سوگند
۲۳:۰۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
من دانشجوی ترم آخرم. شما ک مدرسه ای هستید
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی آزاد
۲۰:۲۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
سلام من دهم انسانی هستم خدا رو شکر درسامو خوب می خونم یاد میگیرم ولی این قدر معلما تکلیف میدند به زور تموم میکنم فقط معلم فارسی و علوم فنون ما خوب درس میده بقیشون انگار نه انگار بابا معلم دین و زندگی و غربی ما میگه کل تمرین ها تو دفتر تو کتاب هیچی ننویسید عربی هم که کلا میگه تمرین های کتاب جواباشو تو خود کتاب بنویسید صفر میدم این قدرم کند جلو میرند اصلا فکر نمیکنم بتونند تمام کنند اقتصاد امتحان میگیره اصلا یک چیزای عجق وجق میده آدم شاخ در میاره ریاضیش این قدر سخت گیره که نگو نمیدونم منطق جامعه شناسی آمادگی دفاعی اصلا سوال نمیده فقط یک چیزایی میاد میگه می ره آقا یک بار من نتونستم میکروفنم رو وصل کنم برام منفی گذاشت آخه این انصافه خدایا دارم دیوانه میشم شما هم دارید دیوانه میشید؟
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
سال هشتمی هستم دبیرامون هم بعضیا دارن در حد سال ۱۲ و ۱۱ و متوسطه دو درس میدن بعد امتحاناشون هم هنوز سخت تر میگن ما اصلا فلان چیز رو نمی‌آریم اما تو امتحانو میبینی قالب سوالات از همین درس های سال های بالاتره به دبیر پیام هم میدیم اصلا جواب نمیده تکلیف میده سر یه روز باید ۳۰ یا ۴۰ تا سوال بگیریم جواب که همه برای دانش آموزای تیز هوشانی از اون ور دبیر داریم فقط ده تا سوال میده چند تا فیلم نصفه و نیمه با چند تا پی‌دی‌اف که کلا مطالبشون با اون سوالاتی که دبیر داده و فیلم ها متفاوته یا دبیر داریم وویس میده ما داریم یاداشت میکنیم میبینیم اون خودش آخر درسه با سرعت نور درس میده البته که دبیرایی داریم که واقعا عالی درس میدن مثل دبیر ریاضی و کاروفناوری اما بیشتر دبیرا ما رو اذیت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۲۰:۲۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
سلام من دانش اموز کلاس هشتم هستم هیچیییی یاد نمیگیرن
خانواده هم ددک نمیکنند حتی معلم ها هم به خانواده میگم من میخونم اما یاد نمیگیرم اونها میگن اگه میخوندی یاد میگر
رفتی من نمیدونم چکار کنم باید برم بمیرم یا همینجوری ادامه بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
معلم ها لطفا دانش آموزان رو درک کنید
ما جز درس کارهای دیگه ای هم داریم که انجام بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
من دانش اموز دهم تجربی هستم که واقعا واقعا از اموزش مجازی هیچی یاد نمیگیرم من که هر سه سال متوسطه اول معدلم ۲۰ بود و توی کلاس شاگرد ممتاز بودم الان اکثر درسا رو یاد نمیگیرم و معلمان هم که انگار ازشون بدهکاریم یه سوال هایی میدن در حد کنکور اخه بگو مرد حسابی در حد کنکور درس دادی که حالا اومدی در حد کنکور سوال میدی بعضی از معلما هم که میان از روی کتاب میخونن بعد فیلمش رو برای ما میفرستن هفته بعد یه پی دی اف ۲۰ صفحه ای میفرستن میگن جواب بدید ولی انصافا چند تا معلم هم دارم که استاندارد درس میگن و در حد مطالبی که درس دادن هم امتحان میگیرن و از همینجا ازشون تشکر میکنم.
انشالاه سال تحصیلی بعدی مدارس باز بشه و ما بتونیم حداقل دو کلمه یاد بگیریم با آروزی موفقیت برای تمامی دانش اموزان و معلمان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بدبخت
۲۳:۳۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا برای مسئولین متاسفم.من یه دانش اموز پایه نهم هستم و افت تحصیلی شدیدی داشتم معلمامون که عین ادم درس نمیدن که هیچ بعد واسه یه دانش اموز پایه نهم که مدرسه اش دولتیه سوالات تیزهوشان میدن حل کنه کیفیت تدریس و شاد هم که فوق العاده بده من واقعا نمیدونم چه فکری با خودشون کردن که حتی میخوان تو این شرایط از‌ما بدبختا که هیچی یاد نگرفتیم امتحان حضوری بگیرن نمیدونم چجوری قراره امتخاب رشته کنم
Iran (Islamic Republic of)
معترض
۱۶:۴۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
من اصلا راضی نیستم معلم های ما اصلا تدریس نمی کنند چند تا فیلم هدیت می کنند به گروه می گن درس تمام شد
Iran (Islamic Republic of)
هیچ کس
۱۳:۳۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
من دانش اموز پایه دوازدهمم طی دوسال دهم و یازدهم جز دانش امورای برتر و معدل ۱۹/۸۰ به بالا بودم الان نمرات منو به معدل ۱۷ رسونده چون دبیر براش مهم نیس ک من یاد گرفتم یان کلی فیلم در حد کتاب ضبط میکنه و سوالاتی در حد کنکور میگیره و برای دفاع از خود ش این و میگ که امسال کنکوری هستین من کنکوری ام اما وقتی در حد کتاب هم از دبیر یاد نگرفتم باید چجوری کنکور
بدم؟ چجوری امتحانات نهایی رو پاس کنم؟؟؟ اگه وظیفه اموزش و یاد گرفتن دست دبیر نیس چرا استخدام میکنن پس؟ میشه بگید من ک پدرم توان مالی اینور نداره ک من همه دروس رو کلاس برم چجوری یاد بگیرم ؟؟ الان به غیر از ضرر به دانش اموز چیکار برای ما کردین؟؟؟ من حتی دیگ نمیتونم به قبولیم تو کنکور فک بکنم چون اصن نمیدونم میتونم دیپلم بگیرم یان کلی از دانش اموزای دیگ‌میشناسم ک تو همین وضعن تنها گناه ما اینه که تو این کشور به دنیا اومدیم
Iran (Islamic Republic of)
خانم رزم اور
۰۹:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
من خودم یک معلمم این نوشته هارو که میبینم میگم این همه دارم زحمت میکشم نصف شب بیدارم فیلم میگیرم امتحان و تکالیف و تصحیح میکنم این همه با همه مهربونم این همه درس توضیح میدم دانش اموزانمم شاهد هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
من از معلم اصلا راضی نیستم اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ماهور
۰۲:۰۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
افتضاح..معلم ها فقط یاد گرفتن فیلم دانلود کنن فیلم های ضعیف به خودشون زحمت پرسش وپاسخ نمیدن .وقتی هم میگیم اشکال داریم اصلا اهمیت نمیدن ورد میشن به مدیر میگیم کلا طرفدار معلماشه فقط هدفشون تموم کردن کتابه ..فقط حرص وجوش خوردن امسال برامون مونده ..
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۲۰:۴۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام من دهم رشته ریاضی هستم
بیشتر معلم ها اصلا خوب درس نمی‌دهند و حتی میزان تدریسی که در زمان های حضوری داشتیم کمتر شده مثلاً یک معلم ده دقیقه یه چیزی رو توضیح میده میره. ولی خب اگه واقعا بخوای درس بخونی میتونی تو اینترنت و غیره دنبال سوالات بگردی.
اما مشکل واقعی زمانیه که توی امتحان سوالات بسیار سخت و پیچیده
میدن به فرض اینکه نتونیم تقلب کنیم.
امروز کارنامه خودم رو گرفتم خیلی از درس هایی که مطمعن بودم ۲۰ میشم بهم بسیار پایین دادن وقتی هم اعتراض کردم میگن برگت گم شده بود یا میگن همینه که هست حتی یه درس توی کارنامه نمرش خالی گذاشته شده بود!
منی که پارسال معدل کارنامم ۲۰ شده بود الان دارم منت نمره گرفتن از معلم هارو میکشم.
واقعا دوران سختیه براتون آرزوی موفقیت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۱:۱۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام
اول از همه بگم من دارم ریاضی هستم
بیشتر کسایی که اومدن و میگن خوبه و اینا بچه هاشون یا ابتدایی یا هفتم و هشتم هستند. خیلی فرق داره داره درس های ما منظور منو خود دبیرستانی ها درک میکنن ما اینجا یه چیز یاد میگیریم هزار نوع ازش سوال میاد
شما حالا فک کن معلم خود کتابو درس داده بعد سر امتحان اومده سوال کنکور رو دقیقا داده بود این انصافه؟اصلا چه حضوری باشه چه آنلاین فرقی تو کیفیت تدریس معلما نداره . تو دبیرستان که تا پیششون نبر از نمره خبری نیس و اینم بگم پیشتون هر چقد هم کلاس بری فرقی به حال آنان را نخواهد کرد.
من یه پیشنهاد دارم واس دبیرستانی ها که ویدئو های آموزشی ببینن انقد سحل شدن سوال هارو ببینن تا درس رو بتونن بفهمن .
در کل اینکه اصلا این کارارو جمع کنید بهتره نه انلاین نه حضوری چون ازشون هیچی یاد نمیگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
بدون نام
۱۸:۴۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
با سلام و عرض ادب.
واقعا امسال آسیب ها به ما دانش آموزان وارد شده است . معلمی که توی کلاس بزور درس میداد حالا با خشونت و بد رفتاری داره درس میده اونم در فضای مجازی ! ما یک در خواست داریم باز هم توضیح دهید انها هم با خشونت میگویند به من چه برو از گوگل سرچ کن!!! واقعا من باید چه بگویم؟
Iran (Islamic Republic of)
یه بدبخت بیچاره
۲۳:۵۰ ۱۸ دی ۱۳۹۹
حالا شما که براتون مهمه میگید تقلب نکن اوکی شما امکانات بده یه برنامه خوب بساز که شاد اینهمع مشکل داره. یکاری کن تدریس مجازی بره تو مخمون ما هم تقلب نمیکنیم. وگرنه عادلانه نیست هیچی یاد نمیگیری مجازی بیای تقلبم نکنی
Iran (Islamic Republic of)
یه بدبخت بیچاره
۲۳:۴۷ ۱۸ دی ۱۳۹۹
اصن مگه برا شما مهمه ما چه درد و سختی زیادی رو تحمل میکنیم؟ من افت تحصیلی شدید کردم. در حالی که سالهای قبل من از ۱۹ پایین نمره نداشتم ولی حالا قرآن کیو دیدید بشه ۱۶؟؟؟ آینده گند من چی پس؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یه بدبخت بیچاره
۲۳:۳۷ ۱۸ دی ۱۳۹۹
افتضااااااااااح میفهین؟ن شما نمیفهمید شما که رفتید بالا آقا زاده شدید بچه هاتون رفتن اونور آب دارن عااالی تحصیل میکنن ما بوبخت بیچاره ها میمونیم. میفهمین تحصیل توی شهر خیلی گوتیک با امکانات کم و الانم تدریس مجازی با معلمایی که به خودشون زحمت نمیدن یه درسو خوب توضیح بدن اونم سال نهم که سال سرنوشت سازیه
Iran (Islamic Republic of)
یه بیچاره
۱۳:۰۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
تو دبیرستان دولتی درس می خونم ! شهرم کوچیک! معلما هم یا درس نمی دن یا افتضاح درس میدن
با اومدن اموزش مجازی که هیچی .
فقط امتحاااانننننن

منکه این رو امسال از درس ها یاد گرفتم:

اگر توی شهر کوچیک زندگی می کنی و مدرسه خوبی نداری بدبختی و تا ابد
هم بد بخت می مونی

اما اگر توی تهران و ... باشی و پولدار هم به سلامت روانت اهمیت میدن هم خوشبختی
Iran (Islamic Republic of)
ava
۱۸:۱۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
هیچی خوب نیست
Mauritius
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
اقای وزیر شما خودتون معلومه تحصیلاتتون به صورت مجازی بوده اینقدر خوب دارین به وظیفتون عمل میکنید اقای وزیر خب شما بگین ما میخوایم شما ها کرونا بگیرید همینو اعلام کنید که ما بریم کرونا بگیرم لاقل با دست خودمون کرونا بگیریم نه توسط شما که ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
واقعا خدا خیر بده به معلما
دوشیفت کار میکنن و ادعایی ندارن
امیدوارم سلامت باشن
خدا حفظشون کنه
منکه راضی ام
در حد توانشون کار میکنن و کم نمیذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
چیزی دراختیارمعلم قرار نمی دهندبعدتوقع دارند مجازی تدریس کند همه وسایل باید توسط معلم تهیه شود قیمت وسایل هم به اندازه حقوق یکسال معلم است تعمیرات هم هزینه براست کجا ی دنیا اینطور برجیب معلم دارای حقوق کم سوارمی شوند دانش آموزان هم وضعیت مالی مناسبی برای تهیه گوشی ندارندحداقل بودجه آموزش وپرورش وحقوق معلم را افزایش دهیدبعدتوقع داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
سلام من کلاس دهمی هستم و باید بگم تدریسا افتضاحه شاید باعث افت تحصیلی بشه برامون
Iran (Islamic Republic of)
مژده
۱۳:۰۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
افتضاححححح اصلا درس نمیدن من دهم انسانیم نصف درسا تو اپ شاده نصفش واتساپ نصفش تلگرام ازمون میزارن تو شاد اپلیکیشن مشکل داره جوابا تیک نمیخورن معلما میگن ب ما ربط نداره خب ما چ خاکی ب سرمون بریزیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
مزخرف به تمام معنا یعنی ما نهایی ها باید دق کنیم از معلما یه روز میگن شاد یه روز میگن واتساپ یه روز میگن یه برنامه من خودم به شخصه ماهی ۲۰ گیگ اینترنت میگیرم بابا لعنتی ها اینترنت رو ارزون کنید ما هم کلاس مجازی اینترنت لازم داریم مگه فقط یه ماه کلاس داریم که ۱۰ گیگ اینترنت یک ماهه میدید ما یک سال میخواییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
بیشتر معلم ها اصلا کلاس برگزار نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۰:۴۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
خیلی افتضاحه من دهم تجربی ام فقط دو تا از دببرامون خوب میگن بقیه انگار به زور اوردینشون که درس بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
با عرض سلام به نظر بنده اگر این یک سال آموزشی به صورت تکرار پایه صورت می گرفت یا اصلا بچه ها یک سال از آموزش عقب می افتادن بهتر از این آموزش بود
Germany
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
مدرسه پسر من معلمها میگویند یا حضوری یا مجازی تا یک نفر هم مدرسه میاید ما مجازی درس نمی دهیم در نتیجه بچه هایی که مدرسه نمی روند عملا از تحصیل باز ماندند .
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۰:۱۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
باسلام طرح اینگونه سوال فقط برای تفریح یه عده است.
در کدام ارگان نیروها از لوازم شخصی خود جهت پیشبرد اهداف سازمان استفاده می کنند؟ همه ی ارگان ها امکانات اولیه را به نیروها می دهند ولی معلم ها از وسایل شخصی خود استفاده میکنند و این جای قدردانی داره که معلم از زمانی که کرونا باعث تعطیلی مدارس شده و زحمت جامعه فرهنگیان چند برابر ،متاسفانه هنوز حق الزحمه آن حتی یک ریال پرداخت نشده و اکنون که از پانزده شهریور دوباره مدارس باز شده حق الزحمه ای تاکنون نگرفته !پس نمک به زخم فرهنگیان نپاشید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
سلام من امسال انتخاب رشته دارم معلم ها خیلی خیلی افتضاح هستند و اصلا هم سوال نمیدن پاسخ گوی سوالات دانش آموزان هم نیستند
اموزش وپرورش خیلی خیلی کم گذاشته خودشو راحت کرده
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۰۸:۵۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
من مدرسه سرای دانش میرم و آموزش مجازی ما خیلی خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
Almani
۰۸:۳۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
بهتر نیست باشگاه خبرنگاران بجای اقدامات پوپولیستی بره ببینه به معلم چی دادیم که الان انتظار محتوای عالی داریم؟ معلم بنده خدا از جیب خودش تبلت خریده، از جیب خودش قلم نوری خریده، از جیب خودش تخته وایت برد خریده و بدون آموزش لازم، با اینکه وقت کافی برای آموزش و پرورش در تابستان بود، بهش گفتن برو فیلم آموزشی بساز!!! چرا از درد معلم ها نمی گید؟ یه مقاله زشت دیگه هم چند روز قبل از آغاز هفته دفاع مقدس علیه سهمیه کنکور ایثارگران نوشته بودید!!! آقایون ارزشی!!! به کجا چنین شتابان. فقط هدف شما شده جلب مخاطب به هر طریقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسان
۰۸:۳۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
شدیدا شدیدا افتضاح
مفد مفد دارن پول می گیرن ولی بازم خوب درس نمی دن
Netherlands
۰
۰۸:۱۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
بابا ما که پدرمون در اومد, یه تعدادی حضوری میان,هم حضوری هستیم,هم باید مجازی کار کنیم برای اونایی که نمیان.بابا یا حضوریش کنید یا کاملا غیر حضوری,که معلم انرژیشو یه حا بذاره.وزیر ومدیران آموزش وپرورش تکلیف خودشونو هم نمیدونن,چه رسد به مدیریت کردن این اوضاع.خودشون یه روز بیان توی کلاس ببینیم با ماسک چقدر میتونن تدریس کنن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تینا کاشانی
۰۵:۱۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
پسر من در پایه ششم ابتدایی به طرز وحشتناکی گیج و گنگ شده با معلمی که به هیچ عنوان از فضای مجازی و تدریس مجازی سر در نمیاره و مسئولیتی نداره و در حد ۲ تا وویس ۳ دقیقه ای در روز سر و ته همه چی رو گرد میآورد و ما واقعا هاج و واج موندیم چه کنیم فقط از طریق مدرسه تلویزیونی و آموزشهای کانال های شاد پیش میریم معلم تعطیل کلا
Iran (Islamic Republic of)
اوینا
۰۴:۰۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
از خانم مظفری معلم کلاس پنجم نهایت تشکر را دارم. عالی تدریس میکنن با وجدان ودلسوز.
Iran (Islamic Republic of)
اوینا
۰۴:۰۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
تا به امروز حتی ۱کلمه هم در شاد درس ندادن. در یک کلام شاد اصلا بدرد نمیخوره وفقط باهاش میشه تیک حضور غیاب زد. من موندم وزیر اموزش پرورش چرا کاری نمیکنه. توروحدا هرچه زودتر شاد را درست کنید. اخه اینم شد اپلیکیشن. بیشتر مدارس از اداپت یا اسکایپ استفاده میکنن و عالیه. چه کاریه شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
اصلا نمیفهمم دلیل هم داره معلمی ک حضوری بلده درس بده ، برا آنلاین درس دادن دوره نیاز داره هرچند مسلط در درس اش ، الان حداقل نصف بچه های یازدهم ما مشکل دارن تو چند تا درس ، جدا از این حضوری ارتباط بهتری هم برقرار میکنه و بهتر آدم میفهمه
Iran (Islamic Republic of)
nina
۰۲:۳۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
سلام
من دوازدهم تجربی هستم در مدرسه دولتی آنموقع که مدرسه میرفتیم معلم ها همش میخواستن زودتر کلاس تمام شود و کم کاری میکردن الان با این درس های سخت و وجود نهایی و کنکور دیگ واقعااااا نمی دونم باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
من بدبخت دانشجو هستم
دیروز ب استادمون گفتیم صداتون قط و وصل میشه یهو جیغ زد شما هماهنگ کردید ک کلاس منو تطیل کنید خخخخخ و یک ساعت و نیم با همون صدایی ک مثل ماشینی بود ک دل میزد، ادامه داد
زیبا نیست؟ خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار
۰۲:۱۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
شما خودتون رو بجای معلم قرار بدین ،وقتی دانش آموز کتاب جلوش بازه و تقلب میکنه با کمک اولیا ،اینجا معلم بده و دانش آموز خوبه !!!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۲:۰۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
داغونن
من نهم هستم بعد این معلمای اینقدر تکالیف میزارن رو دوشمون ک تا دیر وقت مشغول انجامشون هستیم به طوری ن غذای درست میخوریم نه خواب درستی داریم تو این دو سه هفته چشامون ضعیف شده بعد بعضی از دبیرا تایم کلاس خودشون کلاس نمیزارن تو تایم بقیه میزارن اعتراض می‌کنیم بهانه میارن حالا ما یه جلسه غیبت کنیم از کارنامه مون یه نمره کثر میشه یا چندتا دیگه از دبیرامون اصلا تدریس نمیکنن چهارتا کلیپ فروارد میکنن و تمام بعد میشینن تومار مشق میدن واقعا دیگه نمی‌کنیم
Iran (Islamic Republic of)
دلفی
۰۹:۵۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
واقعااا حق بودد
Iran (Islamic Republic of)
Fatima
۰۱:۲۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
برای من که پایه دوازدهم تجربی هستم خیلی آموزش مجازی روش سخت وظالمانه ای هست چون همه وقت من صرف آموزش سال دوازدهمم میشه و هیچ وقتی برای کنکور ندارم خطاب به اون مسئول که روش تدریس معکوس رو در بخش نامه به مدارس ارائه داده میگم ذره ای درک نداری اگر داشتی میدونستی یک دانش آموز کنکوری با این روش شما دیگه نمیتونه برای کنکور درس بخونه واز7صبح تا3 بعدازظهر وقتش سر آموزش های بی کیفیت ونصفه نیمه میشه که بدرد خودتون میخوره بقیه روزم صرف اون نصف آموزش و نوشتن تکالیف های بی پایان برخی معلم های بی درک وجوگیر میشه متاسفم با این روش تدریس معکوس همین فقط... کنکور هم که سخت ترش کنید تا میتونید ضربه بزنید به جوونا عقده ای هااااا هیچ وقتی برای خودمونم نمیمونه شدیم مثل یه ربات که همش باید کتابای مسخره رو بخونه انقدر حجم کتابا زیاده که حد نداره ما حتی زمان کنکوریایه سال پیشم نداریم خیلی نامردید اگر سخت تر بگیرید خیلییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
من اصلا راضی نیستم از تمام زندگیم افتادم خوب اگه به آنلاین بود خودمون توخونه با بچه ها مون کار میکردیم مدرسه هم ثبت نام نمی‌کردیم باید حداقل ابتدایی امسال تعطیل میکردن فقط در حد دوره سال قبل آخه بچه تو خونه چی یاد میگیره میدونم حرفام فایده نداره فقط میخوام بدونن یه یک دردسر برا مادرا شده که بی نتیجه هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
بد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
خیلی اینترنت قطع و وصل می شه
Japan
مانی
۲۳:۴۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
فرزند من پنجمه.. تدریس معلم افتضاح... مدیریت کلاس مجازی بلد نیست . بچه ها پی وی همدیگه میرن چت میکنن با هم .‌ارسال فیلم های آموزشی با مشکل مواجه هستن . کلی سر کلاس وقتشون گرفته میشه برای حرفای اضافه و معطلی برای پرسش ‌کلاسی. بچه ها از روی کتاب درس پاسخ میدن .‌ و هزار مشکل دیگه. که اینجا نمیشه گفت .‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
خیلی بیهوده است اینترنت هیچی مثل کلاس های حضوری نیست
Iran (Islamic Republic of)
Fatem
۲۳:۲۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
معلم ها به صورت انلاین خیلی بد تدریس میکنند
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدمهدی حسینی
۲۳:۲۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
معلمامون جنتلمنن جنتلمنن
نمره هامونم افتضاحن افتضاحن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
سلام امثال کنکور میدم نمیدونم چه خاکی به سر خودم ومعلم بندازم، آقا خانم راضی نیستیم این معلما نمی‌خوان حتی به زحمت کوچیکی خودشونو بندازن یه دانش آموز تجربی کنکور چطور میتونه 20 صفحه شیمی رو و... رو تو یه روز بلد باشه، درضمن به اینکه 20 صفحه رو تدریس میکنن بعد اون 7،8 تا ورقه میزاره از چرت وپرت ها میگه حل کن واقعا افتضاحههههههههههههههه، لطفا حداقل کنکور رو آسون بدین سال قبل که به اون یکی ها تو کنکور رحم نکردین به ما رحم کنین
Iran (Islamic Republic of)
ستایص صفری
۲۳:۰۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
معلم من خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
سلام من دهم انسانیم برخی از معلمان درس ها رو می‌زارن ولی بقیه که درس های مهم هستند آموزش ندارن.ولی درکل پنجاه پنجاه.
۱۲
آخرین اخبار