اعلام قیمت مصوب ماسک در یزد

رئیس سازمان صمت استان یزد قیمت انواع ماسک سه لایه را برای واحدهای تولیدی و مصرف کننده اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا علمدار یزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: طبق تصمیم کمیته استانی، حداکثر نرخ مصوب مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه در کلیه مراکز مجاز عرضه کننده معادل یک هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

او افزود: حداکثر قیمت انواع ماسک سه لایه برای مصرف‌کننده در کلیه مراکز از جمله واحد‌های صنفی، فروشگاه‌های لوازم پزشکی، داروخانه ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای معادل ۱۳ هزار ریال و نرخ تولید کننده ماسک سه لایه ۱۱ هزار ریال است.

علمدار یزدی تاکید کرد: اولویت استان تامین ماسک با قیمت مناسب برای مردم است و در این زمینه واحد‌های صنعتی یزد توانایی تولید روزانه بیش از ۳ میلیون ماسک سه لایه طبی را دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه هر ماسک سه لایه دارای دو لایه "اسپان باند" و یک لایه میانی "ملت بلون" است گفت: از سه واحد صنعتی بزرگ تولید "ملت بلون"  که نیاز کل کشور را در این قلم کالایی تامین می‌کنند، یکی از آن‌ها در استان یزد است.

او ادامه داد: هر گونه فروش به قیمت‌های بالاتر از قیمت اعلامی، تخلف گران فروشی بوده و در صورت انعکاس شکایات در این خصوص به شماره  ۱۲۴ و یا درج در سامانه تخلفات، مراتب پیگیری و با متخلفان برخورد می شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.