بسته اخبار حوادث امروز ۶ مهرماه سال ۹۹؛

کشف ۱۳ کیلو تریاک در چالوس / دستگیری سارق حرفه‌ای در میاندورود

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۶ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۶ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

دستگیری سوداگر مرگ در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از جابجایی مواد مخدر توسط عاملی افیونی از طریق محور کندوان با خبر شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران کلانتری ۱۳ شهر مرزن آباد متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در ورودی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی از کشف ۱۳ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۹ فقره سرقت در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ۲ متهم به سرقت را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کردند که در ادامه این عملیان مقدار زیادی اموال مسروقه ازجمله ۲۲ عددلپ تاپ و ۹ عددگوشی همراه از متهمان کشف شد.

سارق اموال داخلی خودرو در قائم شهر دستگیر شد

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های اطلاعاتی و تقویت گشت‌های انتظامی متهم را در حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی گفت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بوده است، در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۱۶ فقره سرقت خودرو و محتویات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد.

کشف ۱۸ فقره سرقت در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۱۵ نفر از عاملان افیونی، سارقان، افراد تحت تعقیب مراجع قضائی و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: کشف ۱۸ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و خودرو از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری

سرهنگ" ناصر علی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳ به اجرا در آمد.

اوافزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۸ متهم به سرقت، ۱۶ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و ۶۲ نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در سطح حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپور گفت: در اجرای این طرح ۸ کیلوگرم مواد مخدر، ۶ تن چوب آلات قاچاق، یک خودروی سرقتی، ۲ دستگاه موتور سیکلت، ۲ دستگاه دوچرخه، ۲۰ عدد ابزار و وسایل منازل مسکونی کشف شد.

او در پایان از توقیف ۵۳ خودرو و ۳۸ موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

کشف ۱۸ فقره سرقت در  بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۸ فقره سرقت اماکن خصوصی، موتورسیکلت و منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

او با اشاره به بازدید از واحدهی صنفی این شهرستان در ادامه اجرای این طرح، افزود: در این عملیات از ۵۳ واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که به ۹ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۲ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمپ شد.

فرمانده انتظامی بهشهرگفت: در اجرای این طرح ۲۲ خودرو و ۱۱ موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

کشف ۴ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۴ تن چوب آلات جنگلی که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت:در این راستا راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.