معرفی و خوانش کتاب «هم رنگ خدا» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

همزمان با چهلمین سالگرد ایام دفاع مقدس، مراسم خوانش و معرفی کتاب «هم رنگ خدا» با حضور سعید عاکف، نویسنده کتاب در غرفه سنگر کتاب اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در نمایشگاه اقتدار ۴۰ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید عاکف نویسنده کتاب «هم رنگ خدا» درمراسم خوانش کتاب گفت:در موضوع نویسندگی و خاطره نویسی عنصر و مولفه‌ای به نام آگاهی وجود دارد و این آگاهی به این معناست که هر نویسنده‌ای باید نسبت به موضوعی که درمورد آن قلم می‌زند آشنایی و اطلاعات کامل داشته باشد و جغرافیای کار خود را لمس کرده باشد.

او افزود: همرنگ خدا شرح حال یکی از شهدای بزرگوار دفاع مقدس است که رشادت‌ها و مبارزات خود را نه از شروع دفاع مقدس که از سال‌ها قبل از سال ۴۱ و ۴۲ با مبارزه با وهابیت و رژیم شاهنشاهی در جزیره هرمز آغاز کرده بود.

نویسنده کتاب ادامه داد: شهید موسی درویشی به واقع در مباحث دینی و اعتقادی و ایمان و بویژه ارادت به ائمه گوی سبقت را از دیگران ربوده بود و با اینکه در شرایط سخت کاری در معدن کار می‌کرد با غذای نان و خرما اهل روزه و نماز شب بود و به واقع انسانی بود که رنگ و بوی خدایی گرفته بود.

بیشتر بخوانید


عاکف بیان کرد: در سال‌های دهه ۴۰ وهابیت خبیث با همکاری خانواده سلطنتی ایران تصمیم داشت شیعه را از جزیره هرمز پاکسازی کند که این امر با مجاهدت‌ها و مبارزات شهید موسی درویشی ناکام ماند.


این مراسم با اهدای لوح تقدیر حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به نویسنده کتاب همرنگ خدا و امضای لوح یادبود مراسم به پایان رسید.


انتهای پیام//ز. ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار