اولمرت: مشکل اسرائیل کرونا نیست، بلکه باند افسار گسیخته خانواده نتانیاهوست

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم از سوی کسی هدایت می‌شود که هیچ حد و مرزی برای اقدامات خود و خانواده‌اش قائل نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه معا، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو را برای خودکامگی و توسل به قدرت افراطی به باد انتقاد گرفت.

ایهود اولمرت در مصاحبه‌ای با روزنامه معاریو گفت اقدامات نتانیاهو بدون مهار و افسار است. نخست وزیر سابق صهیونیست‌ها با یادآوری پرونده فساد مالی نتانیاهو گفت او مدتهاست که کارزار حمله به دستگاه قضایی را به راه انداخته و تلاش می‌کند تا دیوان عالی را به عنوان دشمن دموکراسی جلوه داده و در این زمینه هر گونه حد و مرزی را رد کرده است.

اولمرت تاکید کرد: بیماری بزرگی که اسرائیل با آن دست و پنجه نرم می‌کند کرونا نیست، بلکه دولتی است که تمام شایستگی خود را از دست داده است. رهبری فعلی اسرائیل در دست کسی است که قادر به تمایز میان نیاز‌ها و ارزش‌های اساسی کابینه نیست. شاید نتانیاهو علاقه‌ای به این کار نداشته باشد.

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به تمایل نتانیاهو بر اولویت دادن به منافع شخصی و خانوادگی بر منافع صهیونیست‌ها گفت نخست وزیر نمی‌تواند تمایزی میان نیاز‌های خاص و خواسته‌ها و منافع خود و خانواده اش قائل شود.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد هدایت اسرائیل در دست باندی متشکل از نخست وزیر، همسر و پسر اوست، که نه حد و مرزی برای اقدامات خود دارند و نه برای این اقدامات به کسی پاسخگو هستند.

عملکرد ضعیف نتانیاهو در مدیریت بحران کرونا و نیز پرونده‌های سنگین فساد مالی او صدای اعتراض بسیاری را در اراضی اشغالی درآورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار