تمدید قرارداد کشت محصولات تابستانه تا ۱۵ مهرماه

مدیر عامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون گفت: قرارداد کشت محصولات تابستانه در حوزه شبکه‌های آبیاری مارون تا ۱۵ مهرماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی هوشیار مدیر عامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون با اشاره به تمدید عقد قرارداد کشت محصولات تابستانه گفت: به منظور جلوگیری از اعمال جرایم آب بهای کشت‌های بدون عقد قرارداد و فاقد تخصیص، مهلت عقد قرارداد کشت تابستانه در این حوضه تا ۱۵ مهرماه تمدید شد.

او افزود: مشترکان می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه از سوی اداره جهاد کشاورزی شهرستان‌های بهبهان، رامهرمز، امیدیه و آغاجری فقط تا تاریخ ۱۵ مهرماه جاری جهت انعقاد قرارداد کشت تابستانه به امورمشترکان شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون اقدام نمایند همچنین لازم به ذکر است پس از انقضای تاریخ ذکر شده از انعقاد هرگونه قرارداد تابستانه با مشترکین ممانعت به عمل خواهد آمد.

هوشیاری بیان کرد: در شبکه‌های تحت پوشش خود شامل حوضه بهبهان، بنه باشت، جایزان و فجر، بیش از ۵ هزار مشترک دارد که در هر فصل زراعی با شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری مارون قرارداد برداشت آب منعقد می‌نمایند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.