کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بهتر است روحانی فضای سیاسی را ترک کند

فعال اصولگرا گفت: روحانی ثبات اعتقادی در مسائل سیاسی ندارد و بهتر است فضای سیاسی را ترک کند.

در حال تکمیل/احمد کریمی اصفهانی  دبیر کل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آینده سیاسی حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی اظهار کرد: آقای روحانی از همان ابتدا حمایت اصولگرایان را با خود به همراه نداشت و اصلاح طلب ها هم به نظر بنده بعد از انتخابات ریاست جمهوری آینده  اقبالی به او نداشته باشند، زیرا عملکرد رئیس جمهور قابل دفاع نیست.

او ادامه داد: روحانی ثبات اعتقادی در مسائل سیاسی ندارد و بهتر است فضای سیاسی را ترک کند؛ البته پیش بینی بنده این است که او این فضا را ترک خواهد کرد.

فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: انسان‌ها را شعار‌ها حفظ نمی‌کند، بلکه عملکرد ماندگار می‌کند، این ۲ دوره ریاست جمهوری فرصت خوبی برای خدمت به نظام و انقلاب بود، اما متاسفانه آقای روحانی از همان ابتدا با دید انحرافی دوره کاری خود را آغاز کرد و به جای اعتماد به داخل به بیرون اعتماد کرد.

کریمی اصفهانی یادآور شد: ما نباید به بیگانگان توجه کنیم  و هرچقدر به نیرو داخل متکی باشیم، می‌توانیم در مسائل مختلف دشمن را از مملکت خارج کنیم  تا اقتداری استوار در جامعه ایجاد شود.


بیشتر بخوانید

روحانی نمی‌تواند آینده‌ای در سپهر سیاسی ایران برای خود در نظر بگیرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار