آذرنیا: ماشین سازی تا این لحظه از نقل و انتقالات نمره قبولی گرفته است/ در پرونده مرادی و توکلی، حق با ما خواهد بود

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

حسن آذرنیا مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت‎وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط فعلی این تیم اظهار داشت: به نظر من نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم بازیکنان مورد نیاز وحید بیاتلو (سرمربی ماشین سازی) را جذب کنیم. ما زودتر از تیم‌های دیگر تمرینات را آغاز کردیم. اکنون تیم در تهران حضور دارد و ۲ بازی تدارکاتی با نساجی و گل گهر انجام دادیم و تیم فردا به تبریز باز خواهد گشت. از روز یکشنبه و پس از یک روز استراحت، دوباره تمرینات را آغاز می‌کنیم.

او افزود: ماشین سازی تا این لحظه بیشترین تعداد بازیکن را جذب کرده و هنوز نقل و انتقالات ما به پایان نرسیده است. در ادامه بر حسب نیاز وحید بیاتلو چند بازیکن دیگر به تیم اضافه خواهد شد. سعی می‌کنیم نقاط ضعف را پوشش دهیم تا با قدرت وارد مسابقات شویم. با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان جدید از لیگ یک جذب شده اند، مسابقات تدارکاتی بیشتری را انجام خواهیم داد. فکر می‌کنم تا این لحظه نمره قبولی گرفته ایم. حداقل ۹ مسابقه تدارکاتی قبل از شروع مسابقات لیگ برتر انجام می‌دهیم.

بیاتلو شناخت خوبی از بازیکنان دارد

مدیرعامل ماشین سازی درباره بازیکنان جدید، گفت: خوشبختانه وحید بیاتلو بسیار با انگیزه است و شناخت خوبی از بازیکنان مختلف دارد. چند بار در تمرینات شرکت کرده ام و از کیفیت کادر فنی و بازیکنان راضی هستم.

هفته آینده پنجره نقل و انتقالاتی ماشین سازی باز می شود

او در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ماشین سازی، عنوان کرد: وکیل باشگاه در حال پیگیری این موضوع است و به زودی پنجره ما باز می‌شود. یک پرونده مربوط به شیمبا (مهاجم فولاد) است که فیفا به این دلیل ما را محروم کرد. پرونده دیگر مربوط به ۵ نفر (محسن حسینی، محمد اوسانی، بهرام احمدی، توحید غلامی و نادری نسب) بود که ما هفته گذشته با آن‌ها تسویه حساب کردیم. اکنون تنها مشکل ما قرارداد با شیمبا است که تا هفته آینده حل خواهد شد.

در پرونده بابک مرادی و شاهین توکلی، حق با ماشین سازی است

آذرنیا در مورد فسخ قرارداد یک طرفه بازیکنان این تیم، بیان کرد: بابک مرادی و شاهین توکلی با ماشین سازی قرارداد داشتند که یک طرفه قرارداد خود را فسخ کردند. ما مدارک موجود را به کمیته تعیین وضعیت ارسال کرده و از آن‌ها شکایت کردیم. این هفته جلسه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و وکیل باشگاه در آن حضور خواهد داشت، اما به نظر من، حق با ماشین سازی است.

پوررضایی با عشق و علاقه در این شرایط بد اقتصادی برای تیم هزینه می‌کند

مدیرعامل ماشین سازی درباره مالک جدید این باشگاه، گفت: حدود یک ماه قبل محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه را به محمد پوررضایی واگذار کرد. او تاجر است و با عشق و علاقه در این شرایط بد اقتصادی برای تیم هزینه می‌کند. از زنوزی تشکر می‌کنم که در قرارداد ذکر کرد تا ۳ سال ماشین سازی می‌تواند از امکانات مجموعه ورزشی بنیان دیزل استفاده کند که لطف بزرگی بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار