عرضه ماسک به قیمت مصوب در زنجان

ماسک به قیمت مصوب در زنجان عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: ماسک در استان به  قیمت یک‌هزار تا یک‌هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.

مرادی افزود: عرضه ماسک به مبلغ بیشتر از قیمت مصوب پذیرفتی نیست و در این راستا معاونان سیاسی فرمانداران تابعه استان مسؤول کمیته نظارت بر داروخانه‌ها هستند که طبق پیش بینی انجام گرفته فروشگاه‌های بزرگ نیز به عرضه این محصول اقدام خواهند کرد.

او با بیان اینکه در صورتی که داروخانه و یا فروشگاهی بالاتر از قیمت مصوب ماسک به مشتریان عرضه کند، به طور حتم تعزیر خواهد شد گفت: مسؤولان ذی ربط به کمیسیون نارضایتی اجتماعی دعوت خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه مسؤول اجرای مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی مدیر دستگاه اجرایی مربوطه است، اظهار داشت: طی ارزیابی‌هایی که آغاز شده در صورت بی توجهی و عدم اقدامات یاد شده از سوی مدیر پس از اخذ توضیحات، تذکرات لازم داده خواهد شد.

مرادی افزود: انتظار بر این است که دبیرخانه ستاد، اجرای مصوبات را به دقت مورد بررسی قرار دهد و میزان تحقق آن‌ها را از سوی فرمانداران، ادارات و سازمان‌ها احصا کرده و طی جلسات آینده گزارشی ارائه شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: پیش بینی‌ها از پیک مجدد بیماری در این استان حکایت دارد که چنین وضعیتی در دیگر استان‌های کشور نیز حاکم شده است.

او اضافه کرد: بر این مبنا ادارات مربوطه طی هفته آینده در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلسات برنامه ریزی و مداخلات لازم را انجام دهند و صورتجلسه را به معاونت سیاسی و دبیرخانه ستاد ارسال کنند.



انتهای پیام/ا

برچسب ها: ماسک ، زنجان ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.