پیام تسلیت علیرضا زالی درپی درگذشت پرستار بیمارستان لقمان حکیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی، درگذشت مرحومه شیرین رضایی جمال آبادی پرستار سخت‌کوش بخش مسمومین و کرونای بیمارستان لقمان حکیم را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پی درگذشت مرحومه شیرین رضایی جمال آبادی پرستار سختکوش بخش مسمومین و کرونای بیمارستان لقمان حکیم بیان کرد: خبر اندوه‌بار درگذشت پرستار فداکار و همکار عزیزمان مرحومه شیرین رضایی جمال آبادی موجب تالم و اندوه فراوان اینجانب و جامعه پرستاری شد.

بی‌گمان رسم روزگار است که بار‌ها و بار‌ها همه را به چنین آزمون‌های سختی می‌آزماید، باشد که روح بلند این عزیز از دست رفته در بارگاه امن الهی و در جوار رحمتش جاودان بیاساید و صبر و شکیبایی نصیب بازماندگان داغدارش کند.

شیرین رضایی جمال آبادی پرستار بخش مسمومین و کرونا بیمارستان لقمان حکیم بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت، یادش گرامی و روحش شاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد ابراهيمى فرد
۱۴:۱۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
خداوند رحمتشون كنه ، من ايشون رو ميشناختم و بيمار ايشون در بيمارستان لقمان بودم هم بخش ابن سينا و هم قسمت انفوزيون . خيلى خانم خوبى بود . روحشون در آرامش ابدى