ثروتمند‌ترین فوتبالیست جهان، هم تیمی عابدزاده شد

ثروتمندترین فوتبالیست حال حاضر جهان به تیم ماریتیمو پرتغال پیوست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نه لیونل مسی، نه کریستیانو رونالدو و نه هیچ یک از ستارگان صاحب نام فوتبال جهان، ثروتمندترین فوتبالیست جهان نیستند بلکه "فایق بلقیه" بازیکن ۲۲ ساله تیم ملی فوتبال برونئی صاحب این عنوان است.

بلقیه که فصل گذشته برای تیم ذخیره‌های لسترسیتی انگلیس بازی می‌کرد امروز (چهارشنبه) با جدایی از این تیم به ماریتیمو در لیگ پرتغال پیوست.

این بازیکن که به دلیل ثروت فراوانش مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد، فرزند جفری بلقیه، ولیعهد برونئی و برادرزاده حسن البلقیه، سلطان برونئی است.

ثروت خانواده بلقیه حدود ۱۸ میلیارد یورو تخمین زده می‌شود که این رقم بسیار بالاتر از دارایی‌های مسی یا کریستیانو، گران‌ترین و پردرآمدترین بازیکنان جهان است.

بلقیه، در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا متولد شده و تمام دوران آموزش فوتبال را در انگلیس گذرانده است. او قبل از لسترسیتی در تیم‌هایی همچون ساوتهمپتون، چلسی، آرسنال و استوک سیتی بازی کرده بود.

از جمله ریخت و پاش‌هایی که در مورد زندگی خصوصی این بازیکن علنی شده آن است که او فقط در مدت یک ماه ۳۵ میلیون یورو صرف خرید اتومبیل و جواهرات کرده و حیوان خانگی او ببر است.

بلقیه با وجود آن که زندگی خاصی دارد، برای فوتبالیست شدن مبارزه کرده و انتقال به تیم ماریتیمو در لیگ پرتغال، یک گام رو به جلو برای او محسوب می‌شود.

مارتیمو که امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی کشورمان  را در اختیار دارد، تیم آینده علی علیپور مهاجم فصل گذشته پرسپولیس است و در صورت نهایی شدن این انتقال علیپور با ثروتمندترین بازیکن جهان هم تیمی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
همش با پول
آخرین اخبار