استاندار چهارمحال و بختیاری:

موزه دفاع مقدس مرکزی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: موزه دفاع مقدس باید به مکانی عمومی و فرصتی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به اهمیت نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرکزی برای نشر و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.

او افزود: این مرکز باید به مکانی عمومی و فرصتی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبدیل شود.


بیشتر بخوانید


عباسی به مسئولان این مرکز و همچنین مدیران استان به خصوص مسئولان فرهنگی استان تاکید کرد: مراسم‌ها و آیین‌های مختلف را در این مرکز برگزار کنند تا زمینه حضور مردم به این مرکز فراهم شود و این مرکز مورد توجه قرار گیرد.

او همچنین با تاکید بر اینکه حضور در این مرکز فرهنگی زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را افزایش می‌دهد ادامه داد: این مرکز به عنوان یک مرکز فرهنگی و گردشگری احداث شده است و باید برای توسعه و راه‌اندازی فاز‌های بعدی این مرکز همه دستگاه‌های متولی تلاش بیشتری انجام دهند.

عباسی از مسئولان فرهنگی استان خواست: تا با برپایی نمایشگاه‌های مختلف زمینه حضور هنرمندان و سایر آحاد جامعه را در این مرکز فراهم کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار