عامل موفقیت و سربلندی نظام اتکا به مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با قدردانی از صبر و استقامت مردم در مقابل تنگنا‌های اقتصادی گفت : اتکای به مردم، عامل موفقیت و سربلندی نظام اسلامی بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : با آمادگی نداشتن نظامی ما در ابتدای جنگ از سویی و تجهیزات و امکانات عراق و پشتیبانی جهانی از صدام از سوی دیگر، هر کشوری بود سقوط کرده بود.

او گفت : با نفَس حق امام راحل و حضور مردم، صدام نه تنها شکست خورد، بلکه فرموده امام (ره) که "صدام باید محاکمه شود" نیز در مورد او صادق شد و به فاصله چند سال صدام به آن شکل دستگیر، محاکمه و به سزای خود رسید.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به بیان دیگر امام راحل که فرمودند"ابهت شرق و غرب را شکستیم" افزود: امروز برای تصویب یک قطعنامه حتی نمی‌توانند متحدان خود را جمع کنند.

خوش اقبال با بیان اینکه به فرموده امام (ره) "جبهه‌های ما دانشگاه است" ادامه داد: در این دانشگاه بود که چهره‌هایی مانند سردار سلیمانی پرورش یافتند و دنیا را مبهوت خود کردند.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: اگر تا به امروز روی پای خود ایستاده ایم به برکت ایستادگی و ایثار مردم و رزمندگان بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.