فریادشیران: پرسپولیس محکوم به برد مقابل الشارجه است/ شاگردان نامجو مطلق خوب بازی کنند، با اختلاف ۲ گل الاهلی را شکست می‌دهند

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: معتقد هستم استقلال با یک بازی خوب می‌تواند تیم فوتبال الاهلی عربستان را با اختلاف ۲ گل شکست دهد.

نادر فریاد شیران مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ۴ نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: عملکرد هر ۴ نماینده ایران که در لیگ قهرمانان حضور دارند قابل قبول نیست، تیم فوتبال شهرخودرو تغییرات زیادی در کادر فنی خود داشت و کادر فنی جوان این تیم اولین تجربه خود را در لیگ قهرمانان آسیا سپری  می‌کند و به همین دلیل عملکرد خوبی را هم نداشتند.

وی افزود: سپاهان دیگر نماینده فوتبال کشورمان هم با نویدکیا نتیجه خوبی را نگرفت. محرم جوان است و راه زیادی در سمت مربیگری دارد با همه این شرایط سپاهان تیم ناکامی در گروه خود بود.

پرسپولیس محکوم به پیروزی در برابر الشارجه است

مدیر عامل سابق استقلال در خصوص عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در این رقابت ها، گفت: تیم فوتبال پرسپولیس بازی بسیار مهمی در برابر الشارجه دارد چرا که هر ۲ تیم ۷ امتیازی هستند و برای صعود با هم رقابت می‌کنند. تیم فوتبال الدحیل قطر صدر نشین گروه و صعود خود را به مرحله بعد مسجل کرده است. درواقع تیم فوتبال پرسپولیس محکوم به پیروزی در برابر الشارجه برای صعود به مرحله بعدی است، یحیی گل محمدی هرچند سرمربی جوانی است، اما به لحاظ تجربه بالاتر از مربیان دیگر نماینده‌های فوتبال ایران است و می‌تواند از این تجربه خود برای صعود پرسپولیس از استفاده کند.

فریادشیران: استقلال محکوم به برد در برابر الاهلی است / شاگردان نامجو مطلق خوب بازی کنند با اختلاف ۲ گل پیروز هستند

معتقد هستم استقلال با یک بازی خوب می‌تواند الاهلی را با اختلاف ۲ گل شکست دهد

فریاد شیران درباره شرایط تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: تیم فوتبال استقلال در این دوره از مسابقات دچار مشکلاتی بود که به ضرر این تیم هم تمام شد. اما استقلال می‌تواند با شکست الاهلی عربستان به مرحله بعد صعود کند. تیم فوتبال الاهلی به مرحله بعد صعود کرده و قطعا برای بازی با استقلال از مهره‌های کلیدی خود استفاده نخواهد کرد که این موضوع به نفع تیم فوتبال استقلال خواهد بود تا بتواند ۳ امتیاز حساس این بازی را کسب کند و به مرحله بعد صعود کند. من معتقد هستم استقلال با یک بازی خوب می‌تواند الاهلی را با اختلاف ۲ گل شکست دهد.

وی افزود: بهترین سیستم برای تیم فوتبال استقلال بستن راه‌های نفوذ برای حریف است. همکاری به موقع در کار دفاعی و پرس در زمین حریف می‌تواند نتیجه را از آن خود کند. باتوجه به اضافه شدن علی کریمی به ترکیب استقلال خط میانی و تغذیه خط حمله استقلال بهتر شده است. هرچند کریمی با استقلال برای بازی با الشرطه خوب تمرین نکرده بود، اما در بازی امروز فرصت خوبی است که از این بازیکن توانمند استفاده کنیم و تیم فوتبال الاهلی را شکست دهیم.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: ارسلان مطهری بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند با حضور به موقع در ترکیب، به استقلال کمک بسیار زیادی کند. استقلال باید در بازی قبل کار صعود خود را تمام می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد و کار به بازی امروز کشیده شد. به هر حال امیدوارم تیم استقلال و پرسپولیس موفق شوند و به مرحله بعد صعود کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار