نواختن زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در مدارس چهارمحال و بختیاری

امروز سه شنبه یکم مهر ۹۹، زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در مدارس استان چهارمحال و بختیاری نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز سه شنبه یکم مهر ۹۹، زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در مدارس استان چهارمحال و بختیاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نواخته شد.


بیشتر بخوانید


این آیین به صورت نمادین و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین و دانش آموزان در دبیرستان متوسطه دوره اول شاهد شهرکرد برگزار شد.

فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: ۳۶ هزار معلم و دانش‌آموز شهید در هشت سال دفاع مقدس در کشور تقدیم انقلاب اسلامی ایران شد، که این شهیدان والامقام بزرگترین و ارزشمندترین الگو برای نسل حاضر فرهنگی و دانش آموزان هستند.

او با تاکید بر تبیین و تشریح بیش از پیش ارزش‌های دفاع مقدس در مدارس استان افزود: به هر میزان ارزش‌های دفاع مقدس را در بین جوانان و نوجوانان نشر و ترویج دهیم به همان میزان آن‌ها را در برابر هجمه‌های دشمن بیمه کرده‌ایم.

قائدامینی، قدرت علم، ایمان و اندیشه را رمز پیروزی رزمندگان کشور در جبهه‌های حق علیه باطل عنوان و اضافه کرد: این سه اصل مهم را در سیره و زندگی شهدا به خوبی می‌توان دریافت و چنانچه بتوان در حوزه تعلیم و تربیت نیز این سه اصل را در اولویت قرار دهیم، بی‌شک رهروان شایسته‌ای برای شهیدان تربیت خواهیم کرد.

او در ادامه از تلاش معلمان و فرهنگیان استان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در شرایط شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت: تلاش معلمان در این شرایط دوچندان شده است و از این بابت که لحظه‌ای نسبت به فراگیری علم و دانش در مدارس استان غفلت نشده و مشعل علم‌آموزی همچنان روشن است از همه فعالان این عرصه قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار