پارلمان عراق: حملات اخیر داعش برای اثبات وجود بود

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد حملات اخیر گروه تروریستی داعش برای اثبات وجود بوده و از سوی عناصر باقی‌مانده انجام شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه المعلومه، «کاطع الرکابی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق، تاکید کرد که حملات اخیر گروه تروریستی داعش در استان‌های مختلف تنها برای اثبات وجود در اذهان عمومی بوده است.

او گفت: حملات اخیر تروریست‌های داعش در استان دیاله و سایر استان‌های عراق، تلاشی شکست خورده و ناامیدانه از سوی این گروه تروریستی برای اثبات وجود خود در عرصه عمومی بوده است.

الرکابی افزود: این تلاش‌ها بدبختی و شکست گروه تروریستی داعش را نشان می‌دهد و تایید می‌کند که این گروه از هم پاشیده است و دیگر نمی‌تواند باقی بماند.

عضو پارلمان عراق گفت: گروه تروریستی داعش برا انجام عملیات‌های تروریستی اخیر از عناصر باقی مانده و به صورت فردی برای نصب بمب در مکان‌های مختلف با تک تیراندازی و سپس فرار به مخفیگاه‌های خود استفاده می‌کند و این گروه بسیار ضعیف شده است و قدرت‌ها بسیار محدودی دارد.

او به تلاش نیرو‌های امنیتی در پیگرد عناصر تروریستی و دستگیری آنان اشاره کرد و افزود: تلاش اطلاعاتی در پیگرد این عناصر باقی مانده و پایان دادن به حضور آن‌ها موفقیت آمیز بوده است.

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از اهالی مناطق آزاد شده از چنگ تروریست‌های داعش برای همکاری با نیرو‌های امنیتی در دستگیری تروریست‌ها تقدیر و این اقدام را برای حل و فصل نهایی وجود هسته‌های خاموش داعش بسیار با اهمیت عنوان کرد.

استان دیاله و سایر استان‌های عراق در هفته‌های اخیر شاهد حملات محدود و انفرادی از سوی تروریست‌های داعش و انفجار بمب‌های متعدد بوده است که این امر به هلاکت شماری از تروریست‌ها نیز منجر شده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار