پولادگر: دستورالعمل‌های برگزاری لیگ، سخت‌تر شد/ لیگ تکواندو یک نقطه قوت برای این رشته است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: نحوه برگزاری لیگ تکواندو با اجرای دستورالعمل‌ها سخت‌تر خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه مراسم ستاد مبارزه با کرونا اظهار داشت: امروز میزبان ستاد ملی کرونا در ورزش بودیم. برای این مراسم از تعداد حاضرین اطلاعی نداشتیم، اگر می‌دانستیم جمعیت حاضر در برنامه بیشتر خواهد بود به طور حتم فضای بهتری را در نظر می‌گرفتیم، اما با این‌حال در شرایط خوبی مراسم برگزار شد.

وی افزود: ما جزو اولین فدراسیون‌هایی بودیم که شیوه‌نامه بهداشتی خود را ارائه کردیم و مورد قبول هم واقع شد. اما در ادامه به ما اعلام کردند که مسابقات را برگزار نکنید. در همین خصوص امروز خبری مبنی بر این که  "تصمیم‌گیری درباره برگزاری مسابقات به خود ستاد ملی کرونا در ورزش سپرده‌ شده است" به دست ما رسید که خبر خوبی است و ما می‌توانیم با تعامل بیشتر کار خود را ادامه دهیم. نتیجه تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری مسابقات، مخصوصاً لیگ‌ها به همراه دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: ما مجوز برپایی اردو‌های خود را از قبل گرفته بودیم و اردو‌های تیم ملی تکواندو را برگزار کردیم. مسابقات لیگ برای ما بسیار حائز اهمیت است، چرا که ۴۳۰ تیم در لیگ‌های مختلف داریم. در این میان تقریباً ۱۰۰۰ ورزشکار و مربی بلاتکلیف بودند که با برگزاری مسابقات لیگ این مشکل هم برطرف خواهد شد.

پولادگر تصریح کرد: مسابقات لیگ، یک نقطه قوت برای تکواندو ایران است و امیدواریم بتوانیم لیگ ۲۷ ساله خودمان را بدون وقفه آغاز کنیم. در حوزه مبارزات هم لیگ با اجرای دستورالعمل‌ها، سخت‌تر برگزار خواهد شد. این دستورالعمل‌ها هزینه سنگینی برای فدراسیون‌ها در پی دارند، اما برای سلامت ورزشکاران، فدراسیون‌ها باید این دستورالعمل‌ها را رعایت کنند. لیگ‌های پومسه طبق تاریخ اعلام‌شده برگزار خواهد شد و هیچ مشکلی در این باره نداریم.

رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: امیدواریم فدراسیون پزشکی در این زمینه به ما کمک کند، شرکت‌های بیمه هم می‌توانند در این خصوص به ما کمک کنند و باید یک هماهنگی عمومی در کشور رخ بدهد تا قهرمان‌های ما بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه بدهند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار