احمدی نژاد و پشت‌‌پرده ژست اپوزیسیون‌نمایی/ از مصاحبه‌ جنجالی با ضدانقلاب تا زدن به بیراهه

مصاحبه احمدی نژاد با یکی از شبکه‌های ضدانقلاب که مستقیما از کنگره آمریکا برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران، بودجه دریافت می‌کند، سوالات فراوانی را ایجاد کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار دوباره یک مصاحبه از احمدی‌نژاد، نامش را بر سر زبان‌ها انداخت؛ اینبار مرجع مصاحبه را به شکلی انتخاب کرده است که جنجالی‌تر از هر مصاحبه دیگری باشد.

شاید برای خیلی‌ها هنوز هم غیر قابل باور باشد که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران با رادیو فردا یک رسانه شاخص و پرچم دار ضدانقلاب مصاحبه کرده باشد؛ اما این اتفاق رخ داده و احمدی نژاد در برابر گلناز اسفندیاری خبرنگار سلطنت طلب قرار گرفته و حدودا ۱۲ دقیقه به سوالات این شبکه پاسخ داده است.

قبل از هر چیز باید گفت که در این متن قصدی برای بررسی اقدامات و عملکرد دولت‌های نهم و دهم وجود ندارد که بررسی آن قطعا با نظرات کارشناسی، پژوهش‌های علمی و کندوکاو در آمار‌های رسمی و شاخص‌ها ممکن است و در اینجا تنها به بررسی تدارک چنین مصاحبه‌ای خواهیم پرداخت.

در وهله اول باید به این سوال پاسخ داده شود که چه کسانی و با چه نیتی احمدی نژاد را ترغیب کرده اند که در برابر دوربین رادیو اروپای آزاد بنشیند.

تیم رسانه‌ای احمدی نژاد سال هاست که وی را به نحوی مدیریت کرده اند که گفت و گوی‌های وی محدود به چهره‌های نزدیک به رئیس جمهور سابق باشند؛ برقراری مصاحبه‌های منولوگ با چهره‌هایی که در دوران ریاست جموری وی در رسانه‌های منصوب به دولت همراه وی بودند و البته برگزاری یک نشست خبری جنجالی، تنها هنر این تیم رسانه‌ای طی ۷ سال گذشته در میان رسانه‌های داخل کشور بوده است.

همچنین برپایی یک مصاحبه جنجالی با محوریت موسیقی که چندی پیش منتشر و در شبکه‌های ضدانقلاب به صورت کامل بازنشر شد نیز از دیگر اقدامات رسانه‌ای پیرامون محمود احمدی نژاد طی سال‌های گذشته است.


بیشتر بخوانید


در این میان رسانه‌های خارجی نیز به تنها رسانه‌هایی که هنوز منتظرند از رئیس جمهور سابق ایران حرفی در نقض نگاه‌های کلی کشور بشنوند، همواره در صف مصاحبه با وی بوده اند.

برآیند این اقدامات نشان می‌دهد که تیم رسانه‌ای رئیس جمهور سابق درست احمدی نژاد را در جایی قرار می‌دهد که حاشیه و جنجال حرف اول را در آن بزند؛ رفتاری بازنشر گزیده سخنرانی‌های احمدی نژاد در فضای مجازی نیز آنرا تائید می‌کند.

آن‌ها سعی می‌کنند آن بخشی از سخنان احمدی نژاد را مورد استفاده قرار دهند که وی را اپوزیسیون‌تر از قبل نشان دهد و حساب وی را از تمامی بخش‌های نظام جدا کند.

اما نقش خود احمدی نژاد در این فریب رسانه‌ای بزرگ چیست؟ آیا او رسانه را نمی‌شناسند و توسط یک تیم رسانه‌ای بازی می‌خورد؟

پاسخ به این سوال را باید در رفتار‌های چند سال اخیر احمدی نژاد جست و جو کرد؛ وی در سال‌های بعد از ریاست جمهوری تلاش کرده همان چهره جنجالی سال‌های ریاست جمهوری اش باقی بماند.

به مناظره طلبیدن رئیس جمهور بعد از خود در سال ۹۲ (جدای از واقعیت‌های عملکردی دو رئیس جمهور در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی) نشان می‌داد که احمدی نژاد قرار نیست یک فقط یک رئیس جمهور سابق باقی بماند.

حضور جنجالی وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ دوباره همه نگاه‌ها را به سمت او چرخاند.

او حتی از سناریو‌های طراحی شده برای یاران نزدیک خویش هم بهره برد تا باز در کانون توجه‌ها باقی بماند؛ توجه‌هایی که به مرور زمان و هوشمندی قوه قضائیه در دوره جدید پیرامون پرونده منصوبان به وی ناکام ماند.

حالا احمدی نژاد دیگر نه پرونده قضائی منصوب به اطرافیانش را برای حاشیه سازی دارد و نه انگیزه سیاسی قابل توجهی برای حضور و تائید دوباره برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری و بازگشت به روند اجرایی اداره کشور!

اما عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بودن نمی‌تواند خواسته او و تیم رسانه‌ای اش را برآورده کند؛ او باید همچنان همان احمدی نژاد جنجالی باشد؛ پس نتیجه روشن است؛ برای رسیدن به این خواسته هم می‌توان بن سلمان را بعد از ۶ سال جنایت علیه ملت یمن و دشمنی با ایران، «دوستار صلح» نامید و هم می‌توان به یکی از ضدانقلاب‌ترین رسانه‌های چند ده سال گذشته که مستقیما به از کنگره آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بودجه می‌گیرد، مصاحبه کرد.

اینجاست که دیگر نه تنها محتوای اظهارات وی در این مصاحبه بی اهمیت جلوه می‌کند و نه واکنش‌های پیرامون آن؛ تنها چیزی که اهمیت دارد جنجالی است که دوباره نام رئیس جمهور سابق به بر سر زبان‌ها بازگرداند.

شاید اگر احمدی نژاد می‌دانست که این نوع حاشیه سازی‌ها نه تنها وجهه‌ای برای او نمی‌سازد، بلکه هر روز اندوخته‌های اجتماعی وی را نابود می‌کند، هرگز تن به چنین رفتار‌هایی نمی‌داد، اما نه تنها خودش نمی‌داند یا نمی‌خواهد بداند، بلکه اطرافیان وی نیز تلاش می‌کنند درباره نتایج این رفتارها، مثبت نمایی کنند.

حال باید دید احمدی نژاد تا کجا قرار است این بازی را برای جدا از بدنه اجتماعی اش ادامه دهد؛ آیا در ماه‌های آینده که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم، باید منتظر ساختارشکنی‌های جدید تری از وی باشیم؟

منبع: دانا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام ادمین عزیز
چا برای پاسخ هایی که به نظرات بعضی ها داده میشه گزینه موافق یا مخالف نمیذارید. شاید ما با نظر یکی موافق باشیم ولی با پاسخی که به اون نظر داده مخالف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد مرد راستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد حیف شد. سازمان ملل سخنرانی می‌کرد ازشجاعت و استدلالش لذت می بردیم. اونقدر فعال بود که تیم محافظت خسته می‌شد. به روستاهای محروم هم سرکشی می‌کرد. خیلی از مستأجران خونه دار شدن. اگه دو سال آخر از دامان ولایت دور نمی‌شد دچار اون مشکلات نمی‌شد وچهار سال بعدش دوباره مردم با آرای زیادی بهش رای میدادن.هنوز قدر دان زحماتش هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۲:۲۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد تا الان 2 تا حرکت زده که نگرانم کرده...
یکی به بن سلمان نامه نوشته توش از صلح حرف زده
و الانم که با یه رسانه ضد انقلاب مصاحبه میکنه...
دل ما به این خوشه نکنه چپ کرده باشه :/
اوففففف خدا مخم دیگه نمیکشه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدی بیچاره بخاطر یک مصاحبه که باجی به مصاحبه گر نداد و دل دشمن را شاند نکرد بلکه دشمن را مایوس کرد باید اعدام بشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
عشق ما احمدی نژاد عزیز. کمتر به احمدی نژاد بتازید. ایشالله رئیس جمهور بعدی دکتر محمود احمدی نژاد خادم راستین ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
دارم به این فک می کنم
روحانی برای دوره های بعد
بازم روش میشه کاندید بشه
Poland
Saeed
۱۵:۳۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
هشت سال دیگه دعا به جون روحانی هم میکنیم.
Germany
Amir
۱۳:۵۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
من کارگر ساختمانی هستم دوره احمدی نژاد بیمه کارگران ساختمانی شدم و مسکن مهر اقساطی خیلی راحت خرید کردم تازه خودرو پژو 405هم اقساطی خریدم اما امروز آیا جوانان قشر کارگر ساختمانی و ضعیف و کم درآمد می‌توانند صاحب خانه و ماشین شوند؟ خودمونیم دوره احمدی نژاد خدایی اوضاع کار و درآمد خوب بود و گرانی و تورم کمتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
بابا جان دروغم حدی داره شما جزطبقه مرفه بودی خبر نداشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
پس چرا باهاش مصاحبه زنده نمیکنید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغز
۱۳:۰۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
من یه مستضعفم
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
آقای علی اصغز منم یه مستضعفم احمدی نژاد هرگز
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغز
۱۳:۰۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
من یه مستضعفم
فقط احمدی نژاد
Germany
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
دکتر احمدی نژاد تنها راه نجات ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
کسی لیاقت رئیس جمهور شدن را دارد که کشورش را برای تصاحب یک پست نفروشد. پایبندی به اصول و شهامت خود داری از عقب نشیتنی از اصول دینی و جمهوری اسلامی و صداقت درگفتار و کردار و هر روز رنگ عوض نکردن و تابع ولایت بودن باعث محبویت در بین ملت خواهد شد نه خود شیرینی و دم جنباندن برای دشمان کشور متوسل شدن به هر طرفندی به نام سیاست بی صداقتی و در مقابل خواست ملت ایستادن است ،و نوکری هر کسی بجز ملت را به ارمغان خواهد آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
میگن وجدان آدمی یه داگاهی هست انسان خودش،خودش را محاکمه میکنه و خودش هم رای صادره می کنه.گاهی رای آون سنگینه و میشه خودکشی.حالا شما که این دست مطالب را در مورد ایشون میذارین چه هدفی را دارین دنبال میکنید؟
وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِينَ وَلَٰكِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَا يَعْلَمُونَ
در حالی که عزت مخصوص خدا و رسول او و مؤمنان است؛ ولی منافقان نمی‌دانند!
Iran (Islamic Republic of)
در جواب ناشناس ۲۲:۴۸
۱۱:۱۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
دوست عزیز یا خوابی یا خودت را به خواب زده ای..!!!
الان نزدیک به هشت سال که از دوره ایشان میگذرد و جناب روحانی نتنها از پس مشکلات بر نیامد ، بلکه وعده هایی هم که دادند عملی نشده.
اینجا هدف طرفداری نیست ، بلکه واقع بینی است ، که آقای احمدی نژاد به فکر اقشار ضعیف و مستمند بودن و اینرا تقریبا نوددرصد اعتراف دارند که انجام پذیرفته ، اما برعکس جناب روحانی هم خود اشرافی بودند و هم عده ای از وزیران اطرافشان
پس چطور میتوانند به فکر اقشار ضعیف باشند؟
آقای احمدی نژاد مشتی به دندان آمریکا زد که هیچ رئیس جمهوری تا الان اینکار را نکردند که هیچ ، بلکه جناب روحانی آنرا کدخدا نامیدند و این شد وضع ما.
شما میگویید تمام مشکلات اقتصادی را آقای احمدی نژاد باعث شدن ، خب ، آیا جناب روحانی نگفتند که من صد روزه مشکلات را حل میکنم؟ البته بعد از هفت سال اینرا انکار کردن.
آیا این گرانی ها با تورم سه برابری بعد از هفت و نیم سال توجیه دارد؟ خب اگر جناب روحانی نمیتوانست ، چرا آمد ، چرا مردم را بدبین کرد ، چرا خودش را علامه دهر میدانست ، چرا؟
از روزی که این دولت آمد فقط دنبال مچگیری دولت قبل بود ، نه پیگیری و حل مشکلات مردم. این روش مدیریت با این طرز فکر ، نتیجه اش همین میشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
درود درود درود
صدتا درود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
محبوب دلها احمدی نژاد
Bulgaria
رضا
۱۱:۰۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد فردی خودخواه مغرور وعصبی بود
احمدی نژاد متاسفانه بدلیل لجبازیهای که داشت به دام شیطان نفس خود اسیر شد او وتمام افکارش مردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
شیطان خودت توی که نمی فهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
بنده فکر نمی کنم صرف یک مصاحبه کسی اپوزیسیون بشه
چرا اینقدر همه چیز رو بد برداشت می کنید
بنده اتفاقا از تیز هوشی ایشان خوشم می آید
ما فقط بلد شده ایم یکطرفه قضاوت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۱۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
مصاحبه با یک خبرنگار مگه جرمه؟!
آقای دکتر احمدی نژاد به تمامی سوالات خبرنگار جواب سربالا میداد و اصلا در نقش یک اپوزیسیون عمل نکرد.
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
بنده خدا میخواد کاندید بشه نمیدونه چیکار کنه
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۰:۰۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد مردی با تقواست
Iran (Islamic Republic of)
ازاده
۰۹:۲۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
اگه ایتجوری باشه متأسفم واسه احمدی نژاد که اینفگقدر خودش وحقیر کرده و واقعا متاسفم برای خودم که هر دو دوره بهش رای دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
مگه یه مصاحبه چه ایرادی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد تو دلهای ما جا داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
چون از دولت مردان این دوران انتقاد میکنه شده ادم بده .یکم فقط یکم به خودتون بیان .اگه بدتون نیاد نظر منا بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
رییس جمهور هم که نشود جایگاهش در قلب هاست.
Switzerland
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
این بابا دارد تمام رشته ها را پنبه میکند, حواسش هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
خبر نداری یا خودتو به بی خبری زدی؟
چه رشته ایی؟
کسی که برای خدا کار کنه رشته اش پنبه نمیشه و اجر او محفوظ است

احساسی و چرتو پرت گو نباشید
Netherlands
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
خدا پدر مادر احمدي نژاد رو بيامرزه كه ما رو خونه دار كرد
هر رئيس جمهوري كه مياد اين يكي از اون يكي بدتر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد خوب بود ولی خوب باقی نموند . آقای احمدی نژاد شما از طلحه و زبیر بزرگتر نبودی و نیستی . خداوند عاقبت ما را ختم به خیر کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
زنده باد دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین امرایی
۰۴:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
درود بر شرف احمدی نژاد...چون دزد نبود و اختلاس نکرد و رشوه نخورد و تبانی نکرد شد آدم بده.....
شما و امثال شما هستید که روز به روز منفور تر و از چشم مردم می افتید ..نمیشه یکبار هم آقازاده ها و دزد ها و اختلاس گرها رو تو رسانه تون بکوبید اون گردن کلفت ها رو نه در پیت ها رو...با این تخریب ها چیزی از ارزش های خادم ملت کم نمیشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
بله دورد بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
آقای روحانی پراید شده ۱۳۰ میلیون تومان . بعضی خانواده ها هییییچ پولی بجز یارانه ۴۵ هزار تومانی برای خرید نان خالی ندارند . فقر که بیاد ایمان میره.
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۳:۳۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام
احمدی نژاد تنها کسی است که از درون نظام بالا آمد و مردم به او عشق می ورزند و اعتماد دارند. مسئولینی که تبدیل به مشتی گرگ شده اند و از گوشت تن مردم ارتزاق می کنند. ولی او در قلب محرومین و فقرا جای دارد. آثار کارهای او هنوز در سفره مردم دیده می شود مثل سهام عدالت. هرچه بنویسید مهم نیست او خادم واقعی ملت است.
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۰۳:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
چرانظراتی که میفرستیم رونمیگذارید
Singapore
Saeid
۰۱:۲۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
هرچی دقت کردم نتونستم بفهمم چشاش چه رنگیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
با ضد انقلاب مصاحبه کرده خب بکنه ایرادش چیه تاییدشون که نکرده مگه وزیر وزرای ما با آمریکا و اروپا که کشورهای ضد انقلابن دیدار و مذاکره نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۰:۰۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
اگه راست میگی متن مصاحبه رو نشر بدین بعد در مورد ضدانقلابی حرف بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدینزاد خودشو بشیطان فروخت. احتمال مرتد شدنش زیاده.مرد هاله نوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
مسخره نکن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۰۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد مرد ترین رئیس جمهور ایران
Iran (Islamic Republic of)
فدایی رهبر
۰۰:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
تنها رییس جمهوری که واقعا به فکر مستضعفان بود و اگر اجازه میدادن خیلی بهتر کار میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناصر عنایت
۲۳:۵۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
مردم ایران قدر دان پاکان بوده و هستند
Iran (Islamic Republic of)
.....
۲۳:۵۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
تنها زمانی که فقرا از فقرشون کاسته شد زمان احمدی نژاد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
من از طبقه اقشار ضعیف جامعه هستم.
احمدی نژاد خیلی ب فکر ما بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
چی گفته حالا
Iran (Islamic Republic of)
ج
۲۳:۳۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
مدام رنگ عوض می کنند ! وقتی صداقت و خلوص نباشد می شود امسال این آقا ! فتنه گران را می گوید باید آزاد باشند . ! چون خودش تبدیل به یک فتنه گر شده است . ! برای رضایت خائنین رضایت خدا را فروختن عین بدبختی و شقاوت است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
تو در دل مردم هستی که خلوص اونا را تشخیص بدی؟
Iran (Islamic Republic of)
منصف
۲۳:۳۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
شما باهاش مصاحبه کنید مجبور نباشه از رسانه خارجی استفاده کنه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۱۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احسنت . جمله ی بسیار زیبایی بود
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۳:۳۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
باریکلا حرف دل منو زدی خب داخل کشور میدان بهش بدید مصاحبه کنه با مردم حرف داره پناه میبره به رسانه های خارجی آقا اگه شما میگید بده ما هشت سال خوبیشو دیدیم نمیتونیم حرفای کسی رو باور کنیم تا بود دست مردم رو گرفت فقر کم شد الان مردم میخانش مگه امام خمینی (ره) نفرمودن رای رأی ملت است وحکومت مردمی آقا بزارین مردم خودشون انتخاب کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
برای کشور کارهای خوب و قابل دفاعی انجام دادی اما اون دوستانت که دوستیشون
دوستیه خاله خرسه هست چه به روزت اوردن که دوست و دشمن رو تشخیص نمیدی
حیف شدی حیف
ان شالله که به خودت بیای به ولایت بیای به سمت ملت بیای و از دشمن روی برگردونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
محمود ما میدانیم تو از ما یی از مردم ضعیف که ستمها از چپ وراست دیده اند همه چی شده پول وپارتی وقانون برای ما ضعفا هیچ جایی نداره چون واسه ما اجرا نمیشه درود بر تو یاور وپشتیبان مظلومان
France
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
به هرحال ایشان به خودش حق میدهد که روزگاری مردم را خس وخاشاک بداند وروزی هم با این رسانه مصاحبه کند
به هر حال اونه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
یک اشتباه گفتاری دلیل نابودی کل عملکرد درست یک نفر نیست ...
Iran (Islamic Republic of)
*****
۲۳:۲۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
میزان ، رای مردم اکثر مردم = احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
هر دو بار به دور دوم کشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
اینم مارو سرکار گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
کدام ریس جمهور درکشور جرات کرد وگفت اسراییل باید ازنقشه جها ن حذف بشه هیچ کس فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
راستی
۲۳:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
اون حرفا همش دروغ و تاکتیک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
اگه مصاحبه کرده چرا فیلم مصاحبه را نذاشتین
Canada
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
مرد هزار چهره و
در توهم
از خواب بیدار ش کنید
Canada
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
در اصل وظیفه اش بوده که
مشکلات را حل و فصل کند
به اینخاطر حقوق نجومی میگرفته
و در زمان ایشان مشکلات الان نبود
نفت به بالاترین قیمت رسیده بود
به این خاطر خاوری با میلیارد دلار در رفت
کرونایی نبود
عاشق کار است
مجانی برای اخرت اش کار کند
توشه اخرت بساز
بازنشسته هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
چی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
اقای احمدی نژاد 70 درصد برای مردم خوب بود ولی انقلاب ما اعتقادی است و تابع ولایت فقیه که میبایست لحاظ شود .
Iran (Islamic Republic of)
مفتخری
۲۲:۵۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
خدا آخر عاقبت احمدی نژاد را ختم بخیر کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
اینکه مصحابه کرده چیزی بدی نیست
مهم چی پرسیده شه وچه جوابی دریافت کردن مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
مطمئن باشین رسانه های خارجی هم دوست ندارن احمدی نژاد برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
دوستانی که چشم و گوش بسته، آقای احمدی‌نژاد رو رئیس‌جمهور مردمی و به فکر مردم میدونید، لازم به ذکره که این گرونی ها و مشکلات اقتصادی ثمره‌ی سیاست های ایشونه که الان به شکل دلار ۲۷ هزار تومنی و... نمود پیدا کرده، آقای روحانی هم تا جایی که تونستند، سعی در حل مشکلات اقتصادی کردند ولی بعضی از شما دوستان، فقط جلوی چشمتون رو میبینید. استارت این گرونی‌ها و وضعیت اسف‌بار اقتصادی رو جناب رئیس‌جمهور مردمی احمدی‌نژاد زدند که در حال حاضر به سختی میشه ترمز گرونی رو کشید هرچند اگر خیانت و بدعهدی آمریکا نیود، شاید به لطف برجام، میشد بهبود وضعیت اقتصادی رو دید ولی حیف. آقای روحانی در نتیجه‌ی اقدامات نسنجیده و عبث آقای احمدی‌نژاد (مثل سدسازی های بیشمارش که مشهوره) ، بدنام شده و همه از ناتوانیش حرف میزنن درصورتی که به نظر من بازم تمام تلاششو کرده. توصیه میکنم دوستان به جای تعصبات توخالی و از روی رقابت و... سرشون رو از برف بیرون کنند و واقع‌گرایانه به موضوع نگاه کنند.
بعید میدونم مصاحبه با رسانه‌ی ضدانقلاب، چیزی باشه که شورای نگهبان بتونه اون رو نادیده بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
چه گفتی
حالت خوبه
بااینگونه فکرکردن هیچ وقت به جایی نمی رسی
برجام جنگ یمن کشتن سیاه پوستان درامریکا اصلاکروناهم مقصرش احمدی نژاداست
واقعاکه....‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
شما انتظار داری با این سطح شعور اجتماعی و سیاسی درصد قابل توجهی از ملت که هنوز کماکان اعمال ناشیانه و تخریب کننده احمدی نژاد را مورد تأیید قرار می دهند، اوضاع بهتری هم داشته باشیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا باهاش برخورد نمیکنن؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
برا خودت چی میگی کجا تلاش کردن این فقط ب فکر خودشه و فامیلاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد واقعا می خواست برای مردم کار کنه ولی یه عده‌ای که منافعشان در خطر بود اجازه ندادن.
Iran (Islamic Republic of)
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۲۲:۳۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام . مردم بزرگ و شریف و فهیم ایران ، خداروشکر خداروشکر خداروشکر انقدر فهمیده و آگاه و هوشیار و باشعور هستند که اسیر این بازی‌های سیاسی امثالِ محمود احمدی‌نژاد و احمدی‌نژادها نشند . شرایط کنونی آقای ( به اصطلاح دکتر ) محمود احمدی‌نژاد همچون کسی هستش که داخل یک مرداب اسیر شده که بجای کمک خواستن از دیگران ، خودش هی دست‌وپا میزنه تا از فرورفتن بیشتر در مرداب نجات پیدا کنه ، غافل از اینکه هرچی بیشتر دست‌وپا بزنه بیشتر توی مرداب فرو میره . الان هم آقای احمدی‌نژاد بین اطرافیانش گیر افتاده و بجای کمک خواستن از ولی فقیه و مردم ، مدام برای دیده شدن در چشم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی دست‌وپا میزنه . محمود احمدی‌نژاد فراموش کرده که تاریخ انقضاءش گذشته و دیگه برای کسی اهمیتی نداره که اگر اهمیت داشت رژیم آدمکش و مرتجع و منحوس و ملعون آل‌سعود برای نامه محمود احمدی‌نژاد ارزش قائل بود و اینجوری مردم مظلوم و بی‌گناه یمن‌رو بمباران و موشک باران نمی‌کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
اینها همش برای رای جمع کردنه ولی ما بهش رای نخواهیم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
تو نده
من تایید هم نشه بهش رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
سرلک
۲۲:۲۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
من رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا تو کشور خودمون باهاش حرف نمیزنیم که مجبور شه بره با اونوریا مصاحبه کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
خبر فورررررری
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۱۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد حداقل ۳۰ میلیون رای دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
یارانه ها
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۰۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
نفرتی که داره از طرف مجری به طرف احمدی نژاد پرت میشه واقعا توهین آمیزه
Canada
علی
۲۲:۰۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
کسی که بصیرت نداشته باشه به دست مجری ناتوانی مث اسفندیاری اینطوری ضایع میشه چقدر سوال حساب شده پرسیده و محمود را سفسطه کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
دوست و دوشمن معلوم نیست کی دروغ میگه کی راست میگه مردم دارند نابود میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
معلومه چشم باز میخواد
محمود همان محمود دوست داشتنی است
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۵۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
من موندم اون کسانی که دور ور ایشون هستن کیا هستن.
یک نفر نیست به آقای احمدی نژاد بگه چرا خودتو ضایع میکنی مرد.
آخه ای چه مصاحبه ای بود ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
یکیش منم دوستش دارم چون روراست است
Iran (Islamic Republic of)
ميثم
۲۱:۳۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
يه رئيس جمهور چجوري رئيس جمهور ميشد مگه غير از اينه بايد فيلترهايي رو رد كنه تا انتخاب بشه برا نامزد رياست جمهوري اينجا سؤال مياد كه دريچه ي فساد تا كجا پيش رفته كه حتي يه همجين فردي بايد اين همه مجوز بگيره از همه مهمتر با اون همه تحقيق ولي باز يه همچين ادمايي انتخاب ميشن كه روز به روز ملت و كشورو به ته درّه هدايت ميكنن ما از زمان احمدي نژاد تا به الان روز خوش نديديم مگر يك ادم چند بار زندگي ميكند اين دنيارو كه بايد بيش از ربع يه قرن با بي كفايتي رياست جمهوري هايي همچون احمدي نژاد و روحاني ضربه بخوريم عمر بر باد رفته س ما جواني بر باد رفته ي مارو كي بهمون پس ميده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
آخه این چه کاریه احمدی نژاد فقط باهوشه
ولی آدم عاقلی نیست عقل بالاتر از هوشه
ی آدم عاقل دست به هر کاری نمی زنه ولی ی
باهوش ممکن ی بمب اتم بسازه دنیایو نابود کنه
بنده اعلام برائت میکنم تا وقتی که عذر خواهی کنند
وبدن فکر کاری نکنند که هزینه داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
درمورد هوش احمدی نژاد گل گفتی و در مورد برخی از کارهای احمدی من هم معتقدم نباید انجام دهددهرچند نه خلاف شرع هستند و نه خلاف عرف ولی دشمنان قسم خوردها احمدی نژاد گزک میاد دستشون و نباید خیلی گزک بده دست دشمنانش
هر بعضی مواقع هم باید با همین شهامت و بدون محافظه کاری دشمنانش را سرجاش نشون
دشمن های احمدی اکثر رانتخواران، اختلاس گران و مافیای هستند که از ایشان می ترسند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۳۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد پای درراهی گذاشته که به نابودی خودش منجر شده ومیشود طبق قانون نباید مصاحبه میکرده احمدی نژاد عقلش راداده به شیطان ومشایی وبقایی
Iran (Islamic Republic of)
کارگر ساده
۲۱:۳۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
من یک کارگر ساختمانی هستم. در زمان رئیس جمهوری ایشان من یک وام گرفتم به راحتی و صاحب خونه شدم. هر چند درآمد خوبی ندارم ولی توانستم خونه بسازم.
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۱:۳۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
الهی اهدناالصراط المستقیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
بس کن توام احمدی جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
جایی ننوشته به درد میخوره یا بدرد نمی خوره
مسئله اینکه کشور قانون داره ولی ایشونم مثل بعضی دیگه قانون خودشون رو ارجح می دونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
درمقایسه با این دولت فعلی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
الانشو نمی دونم ولی در دوران ریاست جمهوریش واقعا و واقعا عالی کار کرد هم از لحاظ اقتصادی هم فرهنگی و هم سیاسی
و حداقل برای قشر متوسط به پایین عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۲۱:۱۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
بدجور خراب کرده خودشو. یک درصد هم بهش اعتماد ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
این نظر توست
نظر مردم چیز دیگریست
Iran (Islamic Republic of)
راستی
۲۲:۵۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد مرموزترین چهره تاریخ معاصر ایران است که بعدها آفتابی خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
اول از خودش بپرسین چرا رفته مصاحبه کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
این سیاسیون هم مثل سلبیریتی ها بازیگر، بی جنبه شدن هر چی طرفداریشون بکنی از خود بی خود میشن.
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۲۱:۰۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
تنها رئیس جمهوری که به فکر مردم بود همین نژاد احمدی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
چ فایده وقتی که مسیرش تغیر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
یعنی ضد مردم شده ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۰۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
به خدا ما قربت الی الله در انتخابات شرکت می کنیم شورای محترم نگهبان باید در احراز صلاحیت افراد دقتش را هزار برابر کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
الحق که دست میگوید هم وطن. ای کاش شورای نگهبان در خصوص صلاحیتها دقت بسیار بیشتر میکرد. متاسفانه همان زمان مشخص بود احمدی نژاد فقط نقش بازی میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نزاد یکرو بوده هست و خواهد بود
شما تحلیل صحیح داشته باشید می توانید به ذکاوت ایشان پی ببرید
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۰:۵۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط چهار سال اولش عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۵۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
منه محمدامین کیا که زمانی حامی احمدی نژاد بودم بعد مصاحبه ی ایشون با آسوشیتدپرس از ایشون اعلام برائت کردم ...
_آقای دکتر احمدی نژاد تو کاری کردی تا ابد آه ما پشتته ... اما از تو انتظار نداشتیم...
لکم دینکم ولی الدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
خدا رو شکر که دیگه حامی مردمی نژاد نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
برومصاحبه اش رابخوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
بله
United Arab Emirates
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی جان تو کجا اونجا کجا
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۰:۴۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا با خودت چنین کردی آخه
Iran (Islamic Republic of)
ترکمندی
۲۰:۴۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد بگگگگم ،یا دفه دیگه بگگگگگم ، معلومه قدرت برات مزه کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
پولا چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
این چه کاری بود.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
دعا برای عاقبت به خیری
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۲۰:۳۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد/میخواد هر طور شده قدرت رو دستش بگیره ، زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
از مصاحبه دکتر مطلب میزدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد نابودمون کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
عقده ای و روانی
۱۲