داغ شدن هشتگ حمایت از مقاومت/ عبور شمار امضاکنندگان پیمان فلسطین از مرز دو میلیون نفر

در پی توافق کشور‌های امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، هشتگ حمایت از مقاومت از سوی کاربران داغ شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی ۲۱، در پی توافق سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، فعالان عرب زبان شبکه‌های اجتماعی با راه اندازی هشتگ «ادعم المقاومة» (از مقاومت حمایت کن) حمایت خود را از مقاومت فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

طبق گزارش پایگاه عربی ۲۱، اندکی پس از راه افتادن هشتگ (از مقاومت حمایت کن) در توییتر، بیش از نیم میلیون نفر از این هشتگ استفاده کرده و بدین طریق، حمایت خود را از مقاومت ابراز کرده و از توافق‌های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که از سوی امارات و بحرین به امضا رسیده، انتقاد کردند.

از سوی دیگر، انجمن اماراتی مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از امضای «پیمان فلسطین» از سوی بیش از دو میلیون نفر خبر داد.

این انجمن در حساب توییتری خود اعلام کرد: بیش از دو میلیون نفر پیمان فلسطین در خصوص خیزش ملت‌ها برای مسأله فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط را به امضا رساندند.

روز سه شنبه امارات و بحرین توافقنامه‌های عادی سازی روابط با اسرائیل را به امضا رساندند. در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این واقعه را اقدامی تاریخی خوانده، این مسأله از سوی گروه‌های فلسطینی و همچنین کشور‌هایی نظیر ایران، ترکیه، پاکستان محکوم شده است.

گفتنی است پس از امضای این توافق، ده‌ها نفر از شهر‌های مختلف آمریکا با تجمع در اطراف کاخ سفید، امضای توافقنامه امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی زیر نظر آمریکا را محکوم کردند.

وزارت خارجه ترکیه نیز در واکنش به توافق سازش بحرین با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اقدام منامه، ضربه جدیدی به تلاش‌ها برای دفاع از فلسطین وارد می‌کند. همچنین «عمران خان» نخست وزیر پاکستان در واکنش به عادی‌سازی اخیر روابط بحرین با رژیم صهیونیستی پس از امارات گفت: اسلام آباد هر گز تصمیمی مغایر با آرمان‌های فلسطیین نخواهد گرفت.
همچنین گروه‌های مقاومت فلسطینی روز سه شنبه تجمعی اعتراضی را در محکومیت توافقات عادی سازی روابط میان کشور‌های عربی از یک سو و رژیم صهیونیستی از سوی دیگر برگزار کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۰۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
هر کشوری در سر تا سر جهان از شما آمریکایهای و صهیونیستهای نژادپرستان جنایتکاران سفاکین خبیث ملعونین فاسدین فاسقین دروغگویات تروریستهای شکنجه گران ظالمین و ستمگر بی عدالت بی حقوق بشر تبعیضگران غارتگران باجگیران دزدان بی شعور اهل جهنم اسفل السافلین پیروی و حمایت کند یعنی به تمامی ملتها و دولتهای انسانهای آزاده اندیشان خردمندان نخبگان لایق و شایسته سر تا سر جهان اعلام کرده که ملت و دولت ما برده حلقه بگوش تووسری خوره و خر بارکش فراعنه برده داران آمریکایی آشغال کله های بی خرد و بی منطق سفاکان شیطان صفتان اهل جهنم اسفل السافلین هستیم که بویی از شرافت و انسانیت و خرد و عدل و عدالت و استقلال و جوانمردی و حقوق بشر نبرده ایم و واقعا خاک عالم بر سر خر هر کشوری که از دولت ملعون ترامپ پست فطرت آشغال کله عقب افتاده ذهنیهای روانپریش اراذلین اوباش های فراعنه برده داران عصر جدید نوین پیروی کنند خود مردم مملکت آمریکا چش دیدنشون رو ندارند و مداوم بر علیه دولت سفاک جنایتکار بی رحم و بی انصاف بی حقوق بشر بی عدالت و تبعیضگر نژادپرست ترامپ دارن قیام و انقلاب می کنند از زمین و آسمان داره برشون عذابهای مختلف الهی می بارد که دولتها و ملتهای جهان را آگاه کنند که چقدر این دولتهای آمریکایی ناخلف و غیر انسانی هستند واقعا بدا به حال احوال کشورهایی که از دولت ترامپ ملعون تروریست جنایتکار و همپیمانان ملعونش حمایت کنند .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار