رونمایی از دو کتاب درباره شهید مغفوری در کرمان

دو کتاب درباره شهید عبدالمهدی مغفوری از شهدای شاخص کرمان امروز با حضور مادر شهید و تعدادی از خانواده های معظم شهدا در جوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

نرجس شکوریان فرد نویسنده کتاب در آیین رونمایی از ۲ کتاب درباره شهید عبدالمهدی مغفوری، از شهدای شاخص استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت:  دو کتاب درباره شهید مغفوری از اربعین پارسال تدوین و به چاپ رسیده است.

او با اشاره به نام‌های این دو کتاب، افزود: "عشق ودیگر هیچ" کتاب زندگی نامه شهید مغفوری است که در قالب رمان نوشته شده و همچنین کتاب "عبدالمهدی" با مضمون زندگی نامه ایشان در قالب داستان کوتاه منتشر شده است.

شکوریان فرد، بیان داشت: اگرچه زندگی همسر شهید مغفوری با ایشان دارای شور بوده است ولی نوشتن از صفات حسنه ایشان با یک شعور مضاعف همراه بود.

او درباره تصمیم برای نوشتن این کتاب ها ، عنوان کرد: من از اهالی شهر قم هستم، ولی از آنجایی که مردم کرمان ارادت بسیار خاصی به این شهید بزرگوار داشتند و از مهربانی‌ها ومقید بودن ایشان، صحبت می‌کردند، ترغیب شدم تا به زندگی نامه وی بپردازم.

نویسنده کتاب شهید مغفوری،گفت: هر دو کتاب چاپ اول هستند، ولی کتاب"عبدالمهدی" در ۵ هزار جلد و کتاب "عشق ودیگر هیچ" در ۳ هزار جلد به چاپ رسیده است.

شکوریان فرد افزود: تاکنون ۱۸ کتاب به چاپ رسانده که ۴ جلد مربوط به زندگی نامه شهدا و ۱ جلدکتاب هم به حاج قاسم سلیمانی اختصاص داشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار