رسالت نیروی انتظامی، تامین نظم و امنیت است

دادستان شهرستان جویبار، گفت: رسالت نیروی انتظامی، تامین نظم و امنیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید محمد قنبری دادستان شهرستان جویبار، گفت: با یاری خداوند و تلاش شبانه روزی فرمانده انتظامی و کارکنان این فرماندهی امنیت خوب و مطلوبی در شهرستان جویبار حاکم است.

او احساس امنیت در جامعه را بسیار لازم و ضروری دانست و افزود: رسالت نیروی انتظامی، تامین نظم و امنیت است و بحمدالله ما شاهد این نظم و امنیت هستیم.

این مقام قضائی، حضور پلیس مهربان و مقتدر را موجب قوت قلب شهروندان دانست و گفت: رفتار، گفتار و حرکات پلیس به طور شبانه روز زیر نظر شهروندان است و پلیس را نماد و الگوی حاکمیت در کشور می‌دانند.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها به خصوص در وقوع بحران‌ها برقراری نظم و امنیت را به بهترین نحو انجام می‌دهد، افزود: مجموعه قضائی شهرستان نیز در کنار پلیس آمادگی کامل دارد، برای ایجاد نظم و امنیت با توجه به شرایط حساس کنونی گام بردارد.

قنبری گفت: نیروی انتظامی با اجرای طرح دستگیری اراذل و اوباش، نظم و امنیت را به بهترین نحو برقرار کرده است.

دادستان شهرستان جویبار افزود: همه مردم قدردان ایثارگری عزیزانی هستند که در لباس مقدس نیروی انتظامی به آن‌ها خدمت می‌کنند و ما نیز به نوبه خود از خداوند منان توفیق روزافزون این عزیزان را خواستاریم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.