رئیس کمیسیون امور داخلی کشور:

تمام برنامه‌های کشور باید پژوهش محور باشد

جوکار گفت: زمان آزمون و خطا در کار‌ها گذشته است و تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های کشور باید پژوهش محور باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای راهبردی سپاه زارچ  گفت: برگزاری نشست‌هایی همچون این جلسه که به بررسی و احصاء چالش‌ها و مشکلات مناطق می‌پردازند از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

او با تاکید بر اینکه در دهه پنجم انقلاب قدر مسلم این است که باید تمام فعالیت‌ها بر اساس و پایه پژوهش شکل بگیرد، افزود: امروز هر قدمی که بر می‌داریم اگر در سایه پژوهش نباشد، قطعا خوب نیست.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز انقلابی بودن و تکیه بر پژوهش دو موضوعی است که لازم و ملزوم همدیگر هستند و باید این دو موضوع را در تمام مباحث داشته باشیم.

جوکار به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری و در سالگرد چهلمین سال انقلاب ابلاغ شد، اشاره کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف و چشم انداز‌های مطرح شده در این نشست باید گام به گام، بر اساس پژوهش و با روحیه انقلابی و جهادی حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه الگوی حکمرانی امروز در نظام ما چه باشد و حکمران خوب کیست موضوع بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشیم، حکمران خوب کسی است که علی رغم حفظ ارزش ها، مسیر توسعه و پیشرفت را هم رقم بزند.

او ادامه داد: در واقع حکمران خوب کسی است که بتواند در تحقق پنج گامی که رهبر معظم انقلاب در سیاست‌های کلی نظام برای ما تدوین کرده اند، به گونه‌ای برنامه ریزی کند که در یک زمان بندی جامع و دقیق به آن اهداف دست پیدا کنیم و این کار در صورتی که اهتمام بورزیم و از ظرفیت‌هایی که در جامعه وجود دارد استفاده کنیم، رقم می خورد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.