هرس درختان آرامستان بهشت محمدی سنندج با فرم مناسب

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از هرس با فرم مناسب درختان بهشت محمدی با هدف تسهیل درعبور و مرور زیارت کنندگان اهل قبور خبر داد.

مرتضی سنندجی رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: بسیاری از شهروندان در سنوات گذشته بر سر مزار متوفیان خود نسبت به کاشت گونه‌های متخلف از درختان اقدام نموده بودند.

سنندجی گفت: رشد درختان کاشته شده باعث مانع دید و تردد آسان شهروندان و همچنین مخفی شدن قبور شده بود و همین امر باعث نارضایتی شهروندان شده بود.

اواظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور شهروندان جهت زیارت اهل قبور در آرامستان بهشت محمدی، بهترین زمان برای پاکسازی و انجام هرس فرم درختان این آرامستان بود.

سنندجی از انجام عملیات هرس فرم مناسب درختان آرامستان بهشت محمدی خبر داد و افزود: تسهیل در عبور و مرور شهروندان و همچنین ایجاد کانال دید مناسب در قطعات مختلف این آرامستان از مهم‌ترین اهدف اجرای هرس فرم درختان بود.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تصریح کرد: درختان و شاخه‌های خشک درختانی که به دلایل مختلف دراین آرامستان خشک شده بودند و احتمال سقوط وبروز حوادث را داشتند را هم قطع وپاکسازی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.