گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با شاه بحرین درباره عادی‌سازی

رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی تلفنی با شاه بحرین مدعی شد که این کشور مسیر صلحی را پیگیری کرد که باعث تشویق همگان خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی پش از امضای توافق خیانت به مردم و آرمان فلسطین از سوی بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی تلفنی با شاه بحرین مدعی شد که این کشور مسیر صلحی را پیگیری کرد که باعث تشویق همگان خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا در این تماس همچنین مدعی شد که سازش با رژیم کودک‌کش صهیونیستی باعث امنیت و ثبات در منطقه خواهد شد.

شاه بحرین نیز در این گفت‌وگو اعلام کرد که صلح گزینه‌ای راهبردی برای منامه به شمار می‌آید و مدعی شد که رویکرد بحرین بر اساس تفاهم و احترام و همزیستی بین ملت‌ها است.


بیشتر بخوانید:


پس از حضور نمایندگان رژیم‌های دست‌نشانده بحرین و امارات و همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا و کاخ سفید برای امضای توافق آشکارسازی روابط و خیانت به ملت و آرمان فلسطین، مراسم امضای توافق به‌اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی با کشور‌های امارات و بحرین، با حضور چند صد مهمان خارجی و آمریکایی برگزار شد.

رئیس‌جمهور آمریکا بعد از امضای این توافق ننگین اعلام کرد عربستان سعودی نیز به زودی به روند عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار