روز خشم مردم در سراسر فلسطین در اعتراض به عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی

سرزمین‌های فلسطینی امروز شاهد خشم مردم و راهپیمایی ملت فلسطین در اعتراض به عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، گروه‌های ملی و اسلامی فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری در اعتراض به امضای توافق عادی‎‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند و از مردم خواستند تا به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت کنند.

رهبری مقاومت مردمی نیز برنامه‌های خود برای اعتراض به این توافق ننگین را در راستای اجرای قطعنامه‌های کنفرانس دبیرکل‌های گروه‌های مقاومت در بیروت اعلام کرد.


بیشتر بخوانید:


رهبری گروه‌های مقاومت در بیانیه‌ای اعلام کرد: فعالیت‌های ما از انتفاضه‌های مردمی الهام می‌گیرد؛ از مردم فلسطین، کشور‌های عربی و آزادگان جهان می‌خواهیم در کنار ملت فلسطین بایستند.

در این بیانیه از همه خواسته شد تا تلاششان را برای مقابله با دشمن اصلی و احیای جبهه عربی حامی مبارزه علیه اشغالگران، معامله قرن، عادی‌سازی و براندازی توافق ننگین و خیانت‌آمیز حکام امارات و بحرین به کار گیرند.

این بیانیه می‌افزاید: از تمام مردم فلسطین و کشور‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم تا کاری کنند که روز امضای عادی‌سازی میان حکام امارات و بحرین و اسرائیل به روز خشم عمومی و مقابله فراگیر با اشغالگران تبدیل شود و پرچم‌های فلسطین برفراز پشت بام‌های فلسطینی به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار